Je volgende auto #14

Status
Not open for further replies.
Sorry ik dacht dat je het over deze gast had:

Als je die link checkt staat er namelijk 745i, en hij heeft ook een fotoshoot met een 645 daarom..


Haha nee :)... ik had wel een gevoel dat je het miss over die van de foto had, maar je had het zo getypt dat ik het juist anders las....

No harm done ;)
 
Ga vandaag toch ff bij deze kijken denk ik, moet toch naar Hoogeveen :)

http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/131247292-vw-golf-gti-g60-1990-118-kw-bbs-recaro-tsw.html

Eventueel mn huidige erop inruilen (zonder interieur, velgen, en wat andere dingetjes.

Maar dan moet er niet al te veel las/spuitwerk aanzitten want dat is nou juist waarom ik de huidige weg zou doen...

Ding scheen niet je van het te zijn.. is al een x op vwforum uitgebreid behandeld...

u bent gewaarschuwd :P
 
Maar een G60 fluit zo mooi :p

Misschien haal ik van de zomer wel een CORRIE VR6 :p

Als je dat doet, doe dan direkt alarm + deurklinken naar die van auri veranderen, anders steek je er immens veel geld in zoals mij
+- 8.000 euro....en beland die dan aantal weken later zo in een bos:
dsc02713mn6.jpg


Rn mrt alles erin en erop gelaten.... + geen geld van verzekering terug (2 weken na het spuiten moest die getaxeerd worden, voor die tijd werd die gestolen)
 
een maat van me had een jaartje of 3 geleden als eerste auto een corrie G60 gekocht.
aantal weken later was die opgeblazen door lawinepijlen :o
 
Wat was er mis met deze dan?


Ben geweest, hele aardige verkoper met veel verstand van VW, en vooral velgen, maar de auto was niks. Bumper staat op andere beugels volgens mij, daarom staat hij zo ver naar voren (nodig door de gigantische intercooler)

Verder zitten er vrij veel plekken op, onder en boven de voorruit, er moet een nieuwe achterklep op (deuk), bestuurdersstoel stond inderdaad niet voor niks niet op de foto, interieur is sowieso niet dat van de foto (zilver gespoten roostertjes, andere pook, voorbumper moet eraf, grille is gaar, onderlijst ook, en ga zo verder.

Auto is ook niet origineel NL. Imo moet er minstens 5 a 600 van de prijs af. Ik heb er overigens niet over onderhandeld, was gewoon niks voor mij de wagen.

Verkoper gaf ook eerlijk toe dat het niet een van de netste was trouwens.

Die 8V Edition die hij ook heeft staan met smalle bumpers is leuker.
 
:X!

Nog fotos van hoe die was?

Niet van toen die klaar was :( had blok helemaal gereviseerd met nieuwe lader (bewerkte enz) echt zonde dat ik er geen foto's van heb gemaakt, alleen toen ik hem eerst had een beetje.

Daarom nu met alle nieuwe auto's die ik ombouw ofzo echt veel foto's :P
opstraatuc3.jpg

Hier had ik me moeder zo gek gemaakt om te helpen poetsen (had ik em net 1 dag)
schoonmaak3za0.jpg

dsc01560os9.jpg

polijsten4pn6.jpg

polijsten3kn0.jpg
 
ja klopt,
was ook eigenlijk geen G60 meer vanwege de merc compressor :P

6kf4s29.jpg


volgens mij de eerste auto waar ik in heb gereden 8)
(toen nog van de eigenaar voor rob)
 
Vette bakken, alleen de voorkant doet altijd zo gedateerd aan ivm de zijkant. (die ook al gedateerd is natuurlijk)
 
Weet nog dat ik zo'n Corrado voor het eerst zag op de Autorai in het geel: ik was verkocht :P

Maarja, hoe oud zou ik toen geweest zijn 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top