Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
me 2 @ e39 van ouders.. af en toe werkt het niet helemaal lekker, nou dan word je gek met in parkeren.. maybe komt dat ook omdat er 265 onderligt:P
 
Conclusie: (bijna) iedereen is gay op dit forum. Wel in de sportschool aan de gewichten hangen, maar als er wat zwaarder gestuurd moet worden, is de boot aan :+

Wat een gezwam toch allemaal :D

Als ik s'morgens om half 7 in m'n auto stap, wil ik geen herriepijp aan m'n kop, niet zwaar draaien aan een stuur en fatsoenlijke verlichting... Nou, dan maar geen sportauspuff en open filter, geef mij maar cc, xenon & stuurbekrachtiging :D
 
halve stuurbekrachtiging is beter! ene keer werkt het wel andere keer niet :p

haha maar als je met die bmw trekker moet gaan parkeren en het werkt niet is het kut en wil je met 1 hand een bochtje draaien en het werkt niet en je schiet weer met je hand van't stuur af is gewoon klote:P
 
Wat een gezwam toch allemaal :D

Als ik s'morgens om half 7 in m'n auto stap, wil ik geen herriepijp aan m'n kop, niet zwaar draaien aan een stuur en fatsoenlijke verlichting... Nou, dan maar geen sportauspuff en open filter, geef mij maar cc, xenon & stuurbekrachtiging :D

Ik wil sowieso niet om half zeven in een auto stappen, maar als het dan toch moet, dan het liefst in een dikke leasebak :P
 
Ik wil sowieso niet om half zeven in een auto stappen, maar als het dan toch moet, dan het liefst in een dikke leasebak :P

Ik stap om kwart voor zeven in de auto :P

Wel voordelig, kan ik tenminste nog een béétje doorrijden 's ochtends.. Misschien toch eens overwegen te gaan verhuizen, ik rij nu 120km per dag 8P
 
Golf lV van me zus, mooie TDI die gechipt is en binnenkort vol zit met ICE :)
alleen wel jammer dat het nog een paar jaar duurt voor ik hem krijg :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top