Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Wat een discussie zeg. Auto's zonder stuurbekrachtiging worden al jaren niet meer gemaakt, omdat het hartstikke irritant is!
 
Als ik rotondes bijvoorbeeld vergelijk met 205 vs Golf 3 GTI dan kan ik wel duidelijk merken dat stuurbekrachtiging heerlijk is hoor :o
 
Conclusie: (bijna) iedereen is gay op dit forum. Wel in de sportschool aan de gewichten hangen, maar als er wat zwaarder gestuurd moet worden, is de boot aan :+
 
Ik snap het ook niet zo hoor. Ik reed vroeger voor mn werk ook gewoon met een kadett of corsa gsi heel nederland door, zonder st.bekr.

Ok met inparkeren is het makkelijk.....voor je vriendin.

Zei jij niet dat een elektrische handrem nuttig is? 8P
 
kan me er ook niet aan storen eigelijk, zon grille staat gwn vet en er staat tdi in :)

zou et echt lelijk vinden als er gti in zou staan :D!
 
Zei jij niet dat een elektrische handrem nuttig is? 8P

Is het ook, want hij gaat er automatisch af :P

En ja in mn Passat zit stbekr, het is imo alleen bij aankoop van een snelle auto geen reden om hem te laten staan als het er niet in zit. Jullie willen me gewoon niet begrijpen :'(
 
Wat is er jammer? Dat het een diesel is? Dat heet "slim" als je veel km's maakt ;)

Hoef je mij niet te vertellen, rij zelf ook diesel ;)
Vind 't gewoon jammer dat je je auto qua uiterlijk ombouwt naar een GTI en dat er dan een diesel roffel uit komt als je gas geeft...
Verder vind ik 'm er wel erg vet uit zien hoor :)
 
Echt prachtig deze, geeft me iig veel inspiratie voor mijne ;) Deze gast zit op tdiclub.NL

En traag ? 2.0TDI met chip rijdt je een std GTI praktisch zoek dusss :* Reken op een 200tal pk met 400+Nm..

maat zn bak

200gp1.jpg


100mm8.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top