Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Wel koning toch ! 2 tovve autootjes voor de deur hebben staan :D
Saxo de boodschappen auto en de Leon als snelweg auto :P
 
Weer een typische kut-stephan opmerking dit.

Als het het zo kut vind, waarom herhaal je de opmerking dan nog? Waarom reageer je er überhaupt op? Voor Jeroen denk ik ook geen verassing dat auto bedrijven winst maken op de verkoop van auto's.
 
Lekker belangrijk, zoiets hoef je dan toch niet openbaar op een forum te plaatsen? Als je het zo graag kwijt wil PM dan naar Jeroen.
 
Nee idd niet niet nuttig maarja.
Ik vind het trouwens wel een mooie oplossing voor jeroen, kan die rustig ff die saxo verkopen en gen dubbele lasten!
 
Stephan.. niet echt gepast dit. Beter doe je dit gewoon via PM als je graag wilt vertellen hoeveel winst ze op die auto maken, of je houdt t gewoon voor je. Je brengt jeroen namelijk in een ongemakkelijk situatie. Tuurlijk ligt de inkoopprijs, lees handelsprijs een stuk lager.. maar dat zal bij iedere auto t geval zijn. Tis gewoon een nette auto tegen een nette verkoopprijs.
 
Hij zegt zelf dat hij nette prijs heeft, en ik heb niet echt een idee wat zo'n auto exact waard is, dus wie ben ik dan om te zeggen dat hij een eventueel slechte deal heeft. Zal prima deal zijn hoor, alleen nu toevallig weet ik voor hoeveel hij is ingekocht. Bij Alfa wist ik dat eigenlijk nooit, en nu een keertje wel. Ik was ook niet van plan om het exacte bedrag te vermelden hoor, als dat de pijn enigszins verlicht.

Maar kom jij zondag eigenlijk Carloszz?
 
Morgen hier kijken met Boyd;

28hkhfn.jpg
 
Koop mijn auto dan, krijg je korting :*

Carlos : Mij plaats je niet makkelijk in een ongemakkelijke situatie hoor :)

Kan mij weinig schelen of ze die auto nou voor 5 of 15k hebben ingekocht, zolang hij dadelijk maar net zo lekker rijd als met de proefrit 8)
 
Geen gezeur over dat inkoopgebeuren... Iedereen wordt getild bij inkoop (including me), maar dan heb je niet van dat k*tvolk aan de deur...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top