Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
hij gaat vast voor zoeits :P

tuning-07.jpg






**verstopt zich **
 
Jezus wat een klere herrie in de auto, met zoiets kun je dagelijks toch niet rond rijden? doet gewoon pijn aan de oren :D
 
Ik ben me een beetje aan het orienteren voor een volgende auto (2008 ). Niet dat mijn huidige niets meer is maar ik wil gewoon wat nieuws. Ik ik weet alleen nog niet of ik mijn hart of mijn verstand ga volgen bij een eventuele aankoop. Mijn hart zegt luxe en vlot en mijn verstand zegt klein, simpel en zuinig (=langzaam). Ik zit een beetje in dubio, aan de ene kant wil ik een dikke auto rijden maar ik wil ook geen 30K uitgeven.

Hart zegt:
118D (2004)
A3 2.0 tdi (jaar 2004)
Golf V 2.0 tdi (jaar 2005)

Deze zijn toch wel erg dik om te rijden, behoeft geen toelichting, maar het kost wel wat iedere maand. Wil zoiets niet nieuw kopen, kost me zo 30K á 35K. Nadeel is dat de auto die hierop volgt nog weer wat dikker moet zijn.

Verstand zegt:
Skoda fabia 1.4 tdi (nieuw) (nieuwe model is toch wel leuk, interieur fraai ook maar het blijft een Skoda)
VW polo bluemotion 1.4 tdi (nieuw) (rijdt 1:25 el cheapo, verder niet echt boeiend)
Ford fiesta 1.4 tdci (nieuw) (aardig model, ook goedkoop qua aanschaf, interieur ook wel oké)
Ibiza 1.4 tdi (nieuw) (aardig model, ook goedkoop qua aanschaf)
Yaris 1.4D (nieuw) (betrouwbaar maar wel een beetje een vrouwenauto, valt af denk ik)
Grande Punto 1.3 m.jet (nieuw) (leuk model, verder geen ervaring met Fiat)

Hier lach je je kapot aan qua wegenbelastig, onderhoud de eerste paar jaar (ook geen apk enzo) en qua vebruik. Ook kun je er wat lomper mee omgaan, het zijn immers geen auto's waar je je erg druk om zou maken als er een kras op komt.

Ik wil geen Fransoos. Ik wil wel airco/acc, cc, elec. pakket, sound system.
Ik wil ongeveer 20.000 euro uitgeven. GVD wat een keus:S
 
Ik ben me een beetje aan het orienteren voor een volgende auto (2008 ). Niet dat mijn huidige niets meer is maar ik wil gewoon wat nieuws. Ik ik weet alleen nog niet of ik mijn hart of mijn verstand ga volgen bij een eventuele aankoop. Mijn hart zegt luxe en vlot en mijn verstand zegt klein, simpel en zuinig (=langzaam). Ik zit een beetje in dubio, aan de ene kant ben ik veeleisend maar ik wil ook geen 30K uitgeven.

Hart zegt:
118D (2004)
A3 2.0 tdi (jaar 2004)
Golf V 2.0 tdi (jaar 2005)

Deze zijn toch wel erg dik om te rijden, behoeft geen toelichting, maar het kost wel wat iedere maand. Wil zoiets niet nieuw kopen, kost me zo 30K á 35K

Verstand zegt:
Skoda fabia 1.4 tdi (nieuw) (nieuwe model is toch wel leuk, interieur fraai ook)
VW polo bluemotion 1.4 tdi (nieuw) (rijdt 1:25 el cheapo, verder niet echt boeiend)
Ford fiesta 1.4 tdci (nieuw) (aardig model, ook goedkoop qua aanschaf, interieur ook wel oké)
Ibiza 1.4 tdi (nieuw) (aardig model, ook goedkoop qua aanschaf)
Yaris 1.4D (nieuw) (betrouwbaar maar wel een beetje een vrouwenauto, valt af denk ik)
Grande Punto 1.3 m.jet (nieuw) (leuk model, verder geen ervaring met Fiat)

Hier lach je je kapot aan qua wegenbelastig, onderhoud de eerste paar jaar (ook geen apk enzo) en qua vebruik. Ook kun je er wat lomper mee omgaan, het zijn immers geen auto's waar je je erg druk om zou maken als er een kras op komt.

Ik wil geen Fransoos. Ik wil wel airco/acc, cc, elec. pakket, sound system.
Ik wil ongeveer 20.000 euro uitgeven. GVD wat een keus:S


Voordeel bij die eerste drie, is dat er al een grote hap afschrijving af is he.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top