Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Stuurbekrachtiging is uiteraard wel in te bouwen. Heb zelfs nog de pomp en reservoir ervoor liggen :P

Denk dat ik het maar gewoon doe ALS het rond komt :)
 
Aan de andere kant is geen stuurbekrachtiging wel chill. Als je op snelheid zit en dan bochten maken is het wel lekkerder sturen. Lekker strak :)

Majah Mitsjiel rijdt vaak in de stad dus dan zal stuurbekrachtiging wel een must zijn denks :P
 
Standaard zit zo een Type R blok op 185 PK maar hij heb wat leuk dingetjes veranderd dus hij zal zeker over de 200 PK hebben :D

Erg leuk op een auto die net iets meer dan 900 KG weegt :P en een red line van ong 9200 toeren :D gewoon dik :D
 
Stoeprandschade :'(

Dat dacht ik dus ook :D

ff snel koeken voordat ik erin ga rijden, ook nog een proefritje voor dat ik hem meeneem.

Ik wil die kutsaxo nu echt snel kwijt, help mij :'( , beloning van 100 euro voor het vinden van de volgende eigenaar :P
 
Dat dacht ik dus ook :D

ff snel koeken voordat ik erin ga rijden, ook nog een proefritje voor dat ik hem meeneem.

Ik wil die kutsaxo nu echt snel kwijt, help mij :'( , beloning van 100 euro voor het vinden van de volgende eigenaar :P


Ik snap niet dat je een auto koopt, terwijl je zelf nog 1 hebt..


En ik snap ook niet dat je het goed vind dat jan en alleman nog even in de auto rijd die jij gekocht hebt.
 
Hij heeft 'm dus nog niet betaald he, daarom wil hij de Saxo kwijt, hij is dus nog helemaal niet dan hem maar gewoon onder voorbehoud verkocht.
 
Ik snap niet dat je een auto koopt, terwijl je zelf nog 1 hebt..


En ik snap ook niet dat je het goed vind dat jan en alleman nog even in de auto rijd die jij gekocht hebt.

Boeie,

En ik heb toestemming gegeven dat hij deze week nog gebruikt mocht worden, einde van de week gaat ie "onderhouden" worden, hij zal er hoogstens 800 km opzetten ofzo, er zit 6 maanden garantie op, en als er stoeprandschade opzit krijg ik nieuwe.

Dus kan me vrij weinig boeie, ben allang blij dat ik zo`n ding met deze kmstand en de staat waarin hij verkeerd heb kunnen vinden voor die prijs.
 
Hij heeft 'm dus nog niet betaald he, daarom wil hij de Saxo kwijt, hij is dus nog helemaal niet dan hem maar gewoon onder voorbehoud verkocht.

Hij word zowieso aan mij geleverd, alleen wou ik even een aantal weken om die saxo eerst weg te duwen, lukt het niet dan schrijf ik hem wel naar moeders over en pak ik de Leon terwijl de saxo langzaamaan weggaat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top