Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Interresant doen is niet aan de orde, heb gewoon een leuke discussie met meneertje stephan. Hij is wel iemand die altijd zijn meningen onderbouwd en daar kun je nog wat van opsteken.

En mijn "Ok." doelde op jou reactie, ik zit hier niet om een haat-haat-haat-liefde relatie op te bouwen. Zoals de laatste tijd zitten er een paar etterbakken tussen die het sfeertje in negatieve zin beinvloeden.

Het enige wat je met bovenstaande reactie kunt uitlokken is dat ik ga happen, en helaas voor jou heb ik daar geen zin in.

even goede 'vrienden' {!

Rrrrrrrrrright. Ik onderbouw m'n mening 9 v/d 10x alleen gaf ik in het gedeelte van mijn post waar jij op doelt geen mening maar een suggestie om de vervuiling in dit topic tegen te gaan zodat het niet gesloten wordt.
http://www.begrijpendlezen.nl/ misschien kun jij daar nog wat van opsteken...

Verder krijg ik er persoonlijk weinig voldoening van om 'reacties uit te lokken' dus zo was het ook niet bedoeld.

Om maar even ontopic af te sluiten:

021_4146_1.jpg
 
Naja verkocht is verkocht op een bepaalde manier, vind het raar dat het bedrijf de auto dan nog door jan en alleman laat gebruiken.

Ik persoonlijk zou dan al een stuk minder enthousiast zijn maar dat is dan mijn persoonlijke mening.
 
Vind ik een beetje overdreven allemaal, net als Tom.K. Hij zou nog geen eens zijn eigen auto kopen omdat hij weet dat er een jong persoon in heeft gereden. Echt onzin allemaal, auto is toch gemaakt om mee te rijden of niet dan.
 
Ja, maar ik ben dan een persoon die allemaal rare dingen gaat denken bij de personen die in "mijn" nieuwe auto rijden :+
 
Ik vind als je een mondelinge overeenkomst heb gesloten, er niet meer in de desbetreffende auto gereden moet worden.. maja
 
mee eens .... dat was ook zo mooi bij de aankoop van mijn auto @ seat dealer, de aankoop papieren van de vorige eigenaar zaten nog verstopt in het onderhoudsboekje, kon dus ook mooi zien welke auto er is ingeruild op de leon en wat deze meneer betaald heeft etc etc.

Beetje slordig :), maar wel handig.
 
ik zag vandaag een VROUW rijden in jeroens aanstaande cupra :+

Was het een lekker wijf? :P

Wel raar dat er nog mensen rond rijden in een verkochte auto.

Of ligt dat aan mij?

Nee idd. Wazig.

Vind ik een beetje overdreven allemaal, net als Tom.K. Hij zou nog geen eens zijn eigen auto kopen omdat hij weet dat er een jong persoon in heeft gereden. Echt onzin allemaal, auto is toch gemaakt om mee te rijden of niet dan.

Rijden of rijden he ;). De vorige auto van mn pa had 150k op de klok en toen was ie nog prima, maar na een weekendje Nurburgring rammelde ook alles. Tja 8P

Ik koop auto @autobedrijf, en ik ga er vanuit dat de kilometerstand niet meer verandert als ik ja heb gezegd...

True. Zou er ook niet gelukkig mee zijn.
 
ik zag vandaag een VROUW rijden in jeroens aanstaande cupra :+

De WHAT? :X

Ik heb toestemming gegeven dat zoonlief er af en toe mee op en neer mocht, maar nu word het echt een HOER.

Beter koopt iemand snel die saxo, dan kan ik hem morgen bellen dat hij mijn slet klaar moet zetten om opgepikt te worden.

Wat Erik btw zegt ; Lekker wijf? vraag dan ff of ze de auto mooi vind, en paas haar daarna mijn nummer, kom ik haar wel een keer oppikken :#, alleen jammer dat de achterbank uit 2 kuipstoelen bestaat, dat "werkt" zo moeilijk :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top