Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Idd, die andere is de Maserati 4200 coupé Nico.

Daar heb ik afgelopen zaterdag nog even in gezeten. Heeeeerlijk geluid en erg fraaie afwerking. Mooi interieur ook. 8)

Enige wat me tegenviel was de aankleding onder de kap. Zeker qua kleurenschema.

maserati_engs.jpg


Oogt gewoon goedkoop irl (zeker het bronskleurige gedeelte, lijkt eerder papier-maché) alles moet gewoon zwart met antraciet.
 
Last edited:
Jules had het er ook een keer over dat de pa van iemand bij jullie op school een nieuwe had gekocht maar dat die ook heel snel weer de deur uit ging.
Auto was steeds kapot, en regen water lekte zelfs naar binnen.

aan de andere kant kan dat misschien een slechte auto zijn geweest maar maserati staat niet bekent om de betrouwbaarheid.

Moet wel zeggen dat zoon 3200GT echt een hele strakke bak is 8)
 
En toch heb ik eigenlijk liever een 3200 GT dan een Coupe (4200) Die 3.2 bi-turbo is gewoon een juweeltje van een motor :D Die 4200 is eigenlijk een terug getunde motor van een F430.
 
Maar Martin, we zitten hier toch om de discussiëren, en volgens jij theorie kan je dan beter helemaal niks posten. Want iedereen heeft toch zijn eigen mening.

Posten is prima. 2 pagina's doorblaten of italiaans nou beter is dan duits is een beetje nutteloos, vind je niet?
Maargoed, doe er nu ook aan mee dus hou al op.
 
Mijn oom is toevallig aan het kijken voor een 4200 (coupe?) hij heeft nu een 156 gta sw, maar hij wil iets anders. ik vind die 3200 ook mooier,maar ik vind het niet erg als hij toch voor de 4200 gaat :#
 
Je kan interessant gaan doen maar zo simpel is ipv een heel betoog op te stellen om je merkje te promoten.

Interresant doen is niet aan de orde, heb gewoon een leuke discussie met meneertje stephan. Hij is wel iemand die altijd zijn meningen onderbouwd en daar kun je nog wat van opsteken.

En mijn "Ok." doelde op jou reactie, ik zit hier niet om een haat-haat-haat-liefde relatie op te bouwen. Zoals de laatste tijd zitten er een paar etterbakken tussen die het sfeertje in negatieve zin beinvloeden.

Het enige wat je met bovenstaande reactie kunt uitlokken is dat ik ga happen, en helaas voor jou heb ik daar geen zin in.

even goede 'vrienden' {!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top