Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Oke, m'n pa wil een Alfa GT kopen. Opzich kijkt hij alleen naar een 1.9 jtd aangezien hij redelijk wat kilometers moet maken, genoeg vermogen heeft en het binnen zijn budget ligt. Ik heb er wel wat twijfels bij, voor hetzelfde geld heb je een A4 of S60 met vergelijkbare km stand. Qua reiswagen ben je dan imo beter af. Natuurlijk kan ik m'n vader ook wel begrijpen, het is echt een fraaie auto en je leeft maar 1x enz. (zal wel wat midlife gedoe zijn :P )

Kortom, wie heeft er wat tips, bijv. waar op gelet moet worden bij een Alfa GT. Of wie weet er nog een goed exemplaar staan bijv.
Alvast bedankt.


edit: Ik heb dit idd al eens eerder gevraagd maar dan over een 166. De extra ruimte is onnodig gebleken.

Geen FRANSE auto Nicolas :P
 
goede keuze, renault vind ik persoonlijk echt probleemauto's, het ene is gemaakt en het andere gaat weer kapot,

Mja wat is het budget voor een alfa gt dan ?
 
ja zekers zijn er wel normale mr2's te vinden, maar mijn smaak is gewoon anders dan de normaal doorsnee mens (maar dat wisten jullie al)

en ach, tegen die tijd dat ik dat geld bij elkaar heb is de meerendeel toch al verkocht, dus dan staan er nog genoeg andere mooie modellen op.
 
Wat een blabla weer over VAG/Fiat/Alfa etc 8P
Als iedereen elkaars smaak nou eens een keertje respecteert ben je van alles af..
De één vindt een Audi mooi en de ander een Alfa, lekker boeiend wie voor wat kiest!
Vind zelf heel veel Audi's en VW's mooi maar de nieuwe Fiat Bravo vind ik bijv ook een heeeele strakke auto :) Vooral de sport versie in 't zwart met 17" velgjes!
Is ook een ergg goede toekomstige leasekanshebber. (om maar een beetje ontopic te blijven)
150pk diesel, zwart, sportuitvoering en donkerbruin leer :~
 
Wat een blabla weer over VAG/Fiat/Alfa etc 8P
Als iedereen elkaars smaak nou eens een keertje respecteert ben je van alles af..
De één vindt een Audi mooi en de ander een Alfa, lekker boeiend wie voor wat kiest!
Vind zelf heel veel Audi's en VW's mooi maar de nieuwe Fiat Bravo vind ik bijv ook een heeeele strakke auto :) Vooral de sport versie in 't zwart met 17" velgjes!
Is ook een ergg goede toekomstige leasekanshebber. (om maar een beetje ontopic te blijven)
150pk diesel, zwart, sportuitvoering en donkerbruin leer :~

Ok.
 
Maar Martin, we zitten hier toch om de discussiëren, en volgens jij theorie kan je dan beter helemaal niks posten. Want iedereen heeft toch zijn eigen mening.
 
Ben hard op zoek naar een Honda civic. Weet iemand misschien een goeie site ? Autotrader etc. heb ik allemaal al doorgekeken.

Thanx alvast :*
 
Overheen gelezen :)

En idd GT is erg mooi :7 ik zou willen dat hier een gt voor de deur stond :P

http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=4407561&sprid=81074842&cache=no

komt bij milano.nl weg

Zoek die site maar even door, staan ook wel meer leuke auto's :P
Dankje, dat is idd een mooie, lekker weinig km's. Alleen wat boven de 20k, en zo blijf je het budget rekken... Even kijken of die die paar duizend euro extra het waard is.

Overigens, wij zagen zaterdag een rode GT staan, in de zon en ik schrok er behoorlijk van hoe groot het verschil in verkleuring tussen kunstof en metalen was. Bekende kwaal alfa kenners?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top