This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Nee, maar een beetje fijne motor en een fatsoenlijke voorwiel-ophanging is voor mij wel een must.
Ja, je zult ook wel zo'n ubercoureur zijn dat je te snel bent voor een mcpherson en perse wishboontjes nodig hebt....

Altijd leuk op zandvoort (en de openbare weg ook), zie je ook geregeld van die figuren rondknorren met dure auto's met dure onderstellen, maar je kan ze met ieder barrel prima bijhouden of voorbij steken omdat ze niet durven....
 
Leer ik daar niet hoor, gewoon interesse. Jij weet alles van Golf 2, ik wat nutteloze shizzle over Italiaanse auto's.

Dat stuur zit zelfs in de Golf V R32 kom ik net achter.
 
ik weet ook genoeg over alfa of zo hoor....ik vind het alleen vervelend dat je het in raadseltjes verpakt.
 

leuk he, kom dagelijks dat soort auto's tegen, flink te hard rijden op rechte stukken, en zodra er een kromming is hard remmen...

dan zoef ik met me 100 alsnog voorbij
 

Ja leuk, maar gebruik je dit nou als excuus om een minder goede voorwielophanging te prefereren? Whisbone is gewoon beter en Alfa heeft dat wel en Seat gewoon niet. Ik kan er verder ook weinig aan doen dat Seat, en meredendeel v/d VAG eigenlijk, het geld er niet voor over heeft.

[ir]http://www.leblogauto.com/images/golf_r32_interior.jpg[/ir]

Alleen airbag gedeelte is anders, het ronde gedeelte zegmaar is exact gelijk, voor zover ik het zie hoor.

Maar wat bedoel je met raadsels Arne?
 
Pff altijd dat gezever over merken... Damw! Ieder zijn voorkeur!

Ik vind Alfás en andere italianen erg mooi. Maar kan ook bepaalde andere modellen types en bepaalde getunede wagens mooi vinden.... Mja
 

Is echt een heel ander stuur.

Vwb raadsels, je kan ook gewoon zeggen dat Fiat Nederland onafhankelijk was.
 
Is echt een heel ander stuur.

Vwb raadsels, je kan ook gewoon zeggen dat Fiat Nederland onafhankelijk was.

Ik bedoel dat de totale Fiat groep in NL zat, niet alleen Fiat NL, maar het hele concern. Omdat de vpb in nederlands niet echt hoog is, wat het belasting technisch wat voordeliger.
 
zijn er hier mensen die wel eens in een renault clio 1.8 rsi 8v hebben gereden of zon ding hebben ?

wat zijn aandachts punten bij zon auto ?
 
Niet als excuus nee, ik weet ook wel dat wishbones hun voordelen hebben boven mcpherson en had ook liever gezien dat mn eigen auto het voor en achter had gehad.
Maar dat betekent niet dat ik een auto niet wil rijden omdat ie mcphersons heeft terwijl de rest wel goed is.
Aangezien 99,9% vd mensen het verschil niet merkt tussen een mcpherson en wishbones omdat ze het ding niet genoeg afberen (bij VAG hebben ze het extra geld dr wel voor over, maar de consument ook ?)

En ik betwijfel of jij in staat bent om zo hard met een auto rond te jagen dat je die voordelen nodig hebt
Daarom vind ik het een wat raar argument.

En om je gelukkig te maken:
Als ik zou moeten kiezen tussen een recente VAG auto of een recente Alfa zou ik een Alfa kiezen, heb je iig een auto die dr in mijn ogen mooi uit ziet.
 
Jules weet wel waar je op moet letten. Hij heeft er 1 gereden.

Vooral goed op ANWB borden letten denk

En de hele VAG/Fiat groep discussie: Ik hou wel van het italiaanse, maar ik kan een aantal VAG auto's ook wel waarderen.. Seat Leon heb ik overwogen, A3 ook, Golf vind ik echt té burgerlijk Of het moet een R32 zijn, maar dan is het gewoon omdat ie snel is
 
Ik weet ook wel dat VAG goede auto's maakt, alleen ze zijn nou eenmaal niet zo superieur als dat menig forummer denkt dat ze zijn. En als je daar dan iets van zegt moet dat ge compenseert worden met het feit dat een ander merk het wel goed heeft.


Ik zou ook best in een auto willen rijden met McPhersons hoor Maar of je het merkt of niet kan ik lastig zeggen, er zijn weinig auto's die op 1 en het zelfde model zowel McPhersons als Double Whisbones heeft, dus ik kan het lastig zeggen. Wel kan ik zeggen dat Double Whisbone ophanging over het algemeen een sportief karakter aan de auto meegeeft.

En ik betwijfel ten zeerste of ze het bij VAG er voor over hebben, kwestie van goede marketing en je consument betaalt het er met liefde voor. Saab wilde vroeger het onderstel van de 75 hebben, maar was uiteindelijk te duur door die dure ophaning, Saab het er dus kennelijk niet voor over.
 

leuke auto om te zien, alleen is dat volgens mij wel de idiootste motor ooit...
onbetrouwbaar,traag,zuipt veel ect ect ect....

dingen hebben volgens mij aardig veel problemen...
 
Status
Not open for further replies.