Ja, je zult ook wel zo'n ubercoureur zijn dat je te snel bent voor een mcpherson en perse wishboontjes nodig hebt....Nee, maar een beetje fijne motor en een fatsoenlijke voorwiel-ophanging is voor mij wel een must.
Ja, je zult ook wel zo'n ubercoureur zijn dat je te snel bent voor een mcpherson en perse wishboontjes nodig hebt....
Altijd leuk op zandvoort (en de openbare weg ook), zie je ook geregeld van die figuren rondknorren met dure auto's met dure onderstellen, maar je kan ze met ieder barrel prima bijhouden of voorbij steken omdat ze niet durven....
Ja, je zult ook wel zo'n ubercoureur zijn dat je te snel bent voor een mcpherson en perse wishboontjes nodig hebt....
Altijd leuk op zandvoort (en de openbare weg ook), zie je ook geregeld van die figuren rondknorren met dure auto's met dure onderstellen, maar je kan ze met ieder barrel prima bijhouden of voorbij steken omdat ze niet durven....
Ja leuk, maar gebruik je dit nou als excuus om een minder goede voorwielophanging te prefereren? Whisbone is gewoon beter en Alfa heeft dat wel en Seat gewoon niet. Ik kan er verder ook weinig aan doen dat Seat, en meredendeel v/d VAG eigenlijk, het geld er niet voor over heeft.
Alleen airbag gedeelte is anders, het ronde gedeelte zegmaar is exact gelijk, voor zover ik het zie hoor.
Maar wat bedoel je met raadsels Arne?
vag doet het niet, alfa wel: en het roest er alsnog onder vandaan.
Is echt een heel ander stuur.
Vwb raadsels, je kan ook gewoon zeggen dat Fiat Nederland onafhankelijk was.
zijn er hier mensen die wel eens in een renault clio 1.8 rsi 8v hebben gereden of zon ding hebben ?
wat zijn aandachts punten bij zon auto ?
Niet als excuus nee, ik weet ook wel dat wishbones hun voordelen hebben boven mcpherson en had ook liever gezien dat mn eigen auto het voor en achter had gehad.Ja leuk, maar gebruik je dit nou als excuus om een minder goede voorwielophanging te prefereren? Whisbone is gewoon beter en Alfa heeft dat wel en Seat gewoon niet. Ik kan er verder ook weinig aan doen dat Seat, en meredendeel v/d VAG eigenlijk, het geld er niet voor over heeft.
Jules weet wel waar je op moet letten. Hij heeft er 1 gereden.
Niet als excuus nee, ik weet ook wel dat wishbones hun voordelen hebben boven mcpherson en had ook liever gezien dat mn eigen auto het voor en achter had gehad.
Maar dat betekent niet dat ik een auto niet wil rijden omdat ie mcphersons heeft terwijl de rest wel goed is.
Aangezien 99,9% vd mensen het verschil niet merkt tussen een mcpherson en wishbones omdat ze het ding niet genoeg afberen (bij VAG hebben ze het extra geld dr wel voor over, maar de consument ook ?)
En ik betwijfel of jij in staat bent om zo hard met een auto rond te jagen dat je die voordelen nodig hebt
Daarom vind ik het een wat raar argument.
Zaterdag bij die Polo GTI wezen kijken..
Uiteraard verkocht. maar was niet erg, want zat onder de schade...
Bij nader inzien vond ik het ook wel een erg kleine auto..
Nu maar ff zoeken naar zoiets:
http://auto.marktplaats.nl/mazda/121000536-mazda-mx-3-1-8-i-v6-24v-bj-1993.html?
Iemand tips etc.?