Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
mhaw vind ze allebei niet zo schreeuwerig... denk dat je zowel met een cupra als gta best voor de dag kan komen, als een ''volwassen''

alleen jammer dat de vag boys hier alleen dat(vag) kunnen waarderen..
 
Ik zie bij die omschrijving meer een GTA voor me eigenlijk, dan zo'n Cupra.

Totaal niet schreeuwerig inderdaad zo'n 147 GTA

725v6Bild012.jpg


:rolleyes:
 
dat is dan leuk voor je stephan. , er zijn genoeg mensen die 204 pk snel genoeg vinden ... moet een snelle auto 250pk + hebben dan in jouw ogen ?

Nee, maar een beetje fijne motor en een fatsoenlijke voorwiel-ophanging is voor mij wel een must.

@ Martin, neem aub iig de moeite een originele foto op te zoeken, dit is wel heel lame.
 
Nee, maar een beetje fijne motor en een fatsoenlijke voorwiel-ophanging is voor mij wel een must.

@ Martin, neem aub iig de moeite een originele foto op te zoeken, dit is wel heel lame.

Dacht serieus dat dat ding standaard 4 uitlaten had :D

Zo dan:

147_GTA(de%20derriere).jpg



Nog steeds schreeuwerig imo hoor :)
 
Valt best op idd.

@Jeroen; hoe is de v6? Fel? Of juist relaxter?

Hij is aanwezig als het moet :)

Onderin zit een lekker koppel, en na drempeltjes of bochten pikt het lekker op, maar je kunt er ook ideaal mee cruizen, rustig door de versnellingen heenroeren en km`s eten.
 
God wat kan iedereen weer overdrijven.....

We hebben het hier over of je er als volwassen persoon mee kan aan komen en er wordt vervolgens gelijk geflamed met pk's. Daar ging de hele kwestie niet eens over. Je kan een discussie ook uitlokken natuurlijk.

Je kan met allebei aankomen of het nou zakelijk is of niet. Ze hebben ieder hun eigen imago.

En wat JP-Tuning zegt ben ik het helemaal mee eens. Alles wat VAG is, is helemaal geweldig. Jullie hebben gewoon een bord voor je kop :+ Die duitsers blijven zo conservatief als de pest...."Oh nee dit kan echt niet, valt veel te veel op". Fransen waren daar ook goed in, maar die komen nu juist met modellen die fris en opvallend zijn. Straks komen de nieuwe Lancia Delta en Alfa 149, nou daar kunnen onze ooster buren nog wat van leren.

Zo...en nu weer auto's posten :p
 
ALS ik duits MOET rijden, dan wordt het een audi of een bmw. Al is het de meest karige uitvoering (o wacht..elke duitse auto is std al karig uitgevoerd :p), VW wil ik nog niet eens dood in vervoert worden. Mercedes moet dan maar soms als taxi :p
 
Als ik duits moest rijden zou het een Lamborghini worden. Of een Bentley of een Bugatti, of een nog een merk dat VW heeft verneukt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top