Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Dat valt idd erg tegen zeg, 7.3 op 100. Zo'n Leon is ook wel erg burgelijk (no offence). Ik bedoel heb je een Cupra...straalt het er niet echt van af. Rij je een GTA zie je dat gelijk. Of een Type R etc etc.
 
Hehe zag em net weer staan aan de traay.
Toen ik hem op die plek zag staan herinnerde ik me de vorige keer dat ik hem daar zag staan, en dacht *gvd wat een vette bak:W*
 
Zolang hij niet gecrasht is kan je 'm toch gewoon kopen. En zo snel is hij nou ook weer niet met 200 pk.

Mja maar echt netjes wordt er volgens mij niet altijd gereden.. Kan in het geval van die ene iva-student helemaal anders zijn natuurlijk, maar toch..

En Boyd, wanneer komt die GTA dan, leuke auto voor erbij! :D
 
alfa166.jpg



wil toch echt graag 1, dingen zijn niet zo duur meer... 3.0 v6 :#

alleen wil me 155 echt niet de deur uit doen, en kan(wil) geen 2 auto's onderhouden/betalen
 
Naja. Die kerel die erin rijd kan ook denken van: gewoon een tijdelijke auto, word toch wel weer verkocht... dus wat maakt hem dat uit.



Maar zo is niet iedereen natuurlijk. Maar veel wel.
 
Dat valt idd erg tegen zeg, 7.3 op 100. Zo'n Leon is ook wel erg burgelijk (no offence). Ik bedoel heb je een Cupra...straalt het er niet echt van af. Rij je een GTA zie je dat gelijk. Of een Type R etc etc.

Dat is precies zoals VAG het bedoeld heeft, niet zo'n schreeuwerige bak, maar een degelijke snelle auto waar je ook als volwassen persoon mee aan kan komen ;)
 
Nog een paar jaartjes, dan moet je em wel voor 2 a 3000 kunnen kopen ;) :P

wordt echt veel grappen over gemaakt, snap alleen niet wrom dat een nadeel is... ik kan nu veel sneller de auto's rijden die ik wil:P


laat de GT maar HEEEEEEEEEl snel in waarde dalen..
 
Hehe ik reed zaterdag in een E**nogwat** combi en daar was de bank van neergeklapt, dacht echt aan een lijkenwagen 8P
 
dat is dan leuk voor je stephan. , er zijn genoeg mensen die 204 pk snel genoeg vinden ... moet een snelle auto 250pk + hebben dan in jouw ogen ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top