Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Als ik duits moest rijden zou het een Lamborghini worden. Of een Bentley of een Bugatti, of een nog een merk dat VW heeft verneukt.

Nou zie ik die merken niet als duits, want er is niks duits aan. Die komen tenminste wel met design en pure auto's :)
 
Niks duits aan? Je maakt een geintje neem ik aan.

Onderstel van een Continental GT wel eens bekeken? Ik ook niet, maar het is wel van een VW Pheaton.
 
Niks duits aan? Je maakt een geintje neem ik aan.

Onderstel van een Continental GT wel eens bekeken? Ik ook niet, maar het is wel van een VW Pheaton.

Ze moeten jou een talkshow kijken, je was een mooi projectje geweest voor John de Mol :winner:
 
Niks duits aan? Je maakt een geintje neem ik aan.

Onderstel van een Continental GT wel eens bekeken? Ik ook niet, maar het is wel van een VW Pheaton.

Ja oke, maar het gevoel is puur italiaans of engels. Bij Lambo bv. zie je gewoon het italiaanse gevoel erin :p
 
Dat valt idd erg tegen zeg, 7.3 op 100. Zo'n Leon is ook wel erg burgelijk (no offence). Ik bedoel heb je een Cupra...straalt het er niet echt van af. Rij je een GTA zie je dat gelijk. Of een Type R etc etc.

In het zwart is zo'n Cupra ook redelijk onopvallend... Undercover 8)

En een Type R valt inderdaad wel op, een normale valt al redelijk op (al zie je ze weinig)...

laat de GT maar HEEEEEEEEEl snel in waarde dalen..

Ja, want ik wil een GT JTD :|

Gta schreeuwerig?

Neuh :D

Nee, maar een beetje fijne motor en een fatsoenlijke voorwiel-ophanging is voor mij wel een must.

Fatsoenlijke voorwielophanging? Huh? En een Cupra V6 heeft tenminste vierwielaandrijving...
 
Fatsoenlijke voorwielophanging? Huh? En een Cupra V6 heeft tenminste vierwielaandrijving...

Part time 4wd ja. Je rijdt gewoon met voorwielaandrijving rond hoor. Behalve de eerst 10 meter als je teveel gas geeft. Zit een haldex koppeling in, en dat gewoon de cheapste manier van 4WD.

Echt geen enkele normale NL-er snapt jou Stephan, ga in Italië wonen als je de hele dag het Fiat-concern wilt aanbidden :)

Ik zal je iets verklappen, tot op een paar jaar geleden was Fiat een Nederlands bedrijf.
 
ik snap dat gezeik dus gewoon niet, zijn jullie echt zo merk gebonden?... mijn voorliefde is gewoon alfa, vind 't geweldige auto's... maar zou morgen zo in een mooie golf4/5 kunnen rijden, de dag erna weer lekker in een honda...
 
Het was vanwege belasting technische redenen op papier in Nederland gevestigd.

En Ossje, hier je Italiaanse gevoel door je Duitse stuur:

[ir]http://downloads.htnet.hr/Wallpaper/Automoto/2007-Lamborghini-Gallardo-Nera-Steering-Wheel-1280.jpg[/ir]

audi-rs-4-14.jpg
 
In het zwart is zo'n Cupra ook redelijk onopvallend... Undercover 8)

En een Type R valt inderdaad wel op, een normale valt al redelijk op (al zie je ze weinig)...



Ja, want ik wil een GT JTD :|



Neuh :D


wrom word hier meteen naar de 147 gegrepen, jah die heeft nou net dat beetje meer...

maar als ik een 156 pak vind ik die totaal NIET ''schreeuwerig''

alfa_romeo_156_gta_2001_01_m.jpg



trouwens zowiezo een bs vergelijking, want met zowel een cupra als gta kan je al volwassen zijnde prima voorkomen.. (net als honderd andere merken, porsche/ferrari's ect ect ect)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top