Ruudt _ 27 July 2002 #41 ochjah een beetje loosheid mag er toch wel in het forum zitten? anders wordt het een saaie nerdenboel
ochjah een beetje loosheid mag er toch wel in het forum zitten? anders wordt het een saaie nerdenboel
mike Home is where tha dogg is 27 July 2002 #42 Originally posted by Aeroxruud ochjah een beetje loosheid mag er toch wel in het forum zitten? anders wordt het een saaie nerdenboel Click to expand... Daar gaat t mij juist om als ik "loosheid" post zit er binnen no time een slot op, en nu is t soepahtof en cool ????
Originally posted by Aeroxruud ochjah een beetje loosheid mag er toch wel in het forum zitten? anders wordt het een saaie nerdenboel Click to expand... Daar gaat t mij juist om als ik "loosheid" post zit er binnen no time een slot op, en nu is t soepahtof en cool ????
JohnB ik bedoel maar 27 July 2002 #43 En dan wil ik nog de groeten doen aan patricia. ennee... aan Daisy enne...
Ruudt _ 27 July 2002 #44 Originally posted by mike Daar gaat t mij juist om als ik "loosheid" post zit er binnen no time een slot op, en nu is t soepahtof en cool ???? Click to expand... euh ja daar kan ik nix over zeggen... ik denk ook als IK zoiets had geopent dat ie ook snel dicht was. maarja, hangt vooral van de eerste paar reacties af denk ik
Originally posted by mike Daar gaat t mij juist om als ik "loosheid" post zit er binnen no time een slot op, en nu is t soepahtof en cool ???? Click to expand... euh ja daar kan ik nix over zeggen... ik denk ook als IK zoiets had geopent dat ie ook snel dicht was. maarja, hangt vooral van de eerste paar reacties af denk ik
JohnB ik bedoel maar 27 July 2002 #45 hmm niemand heeft cker bekende om de groeten te doen 8P ik doe dan de groeten aan alle offtopic gangers 8P
hmm niemand heeft cker bekende om de groeten te doen 8P ik doe dan de groeten aan alle offtopic gangers 8P
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 27 July 2002 #46 Dit is echt en0rme onzin, en ik ga ff de sfeer bederven... Zelfs van m'n broertje krijgen jullie de groeten, hij vond het wel nuttig...
Dit is echt en0rme onzin, en ik ga ff de sfeer bederven... Zelfs van m'n broertje krijgen jullie de groeten, hij vond het wel nuttig...