D Deleted member 682 Guest 27 July 2002 #4 Originally posted by JohnB bij deze Click to expand... thx bro....
D Deleted member 682 Guest 27 July 2002 #7 Originally posted by DanceTrend Mag ik een nummertje aanvragen? Click to expand... N0pe... daar beginnen we niet aan, wel heb ik nog een fiets tekoop..... tja graag of niet!!
Originally posted by DanceTrend Mag ik een nummertje aanvragen? Click to expand... N0pe... daar beginnen we niet aan, wel heb ik nog een fiets tekoop..... tja graag of niet!!
Mikkee.. GC Sjlet 27 July 2002 #11 ik wil de groeten doen aan prins Claus, en hem alle sterkte toewensen ik hoop dat hij snel weer beter wordt
ik wil de groeten doen aan prins Claus, en hem alle sterkte toewensen ik hoop dat hij snel weer beter wordt
D10N ookwel Dion! 27 July 2002 #17 nu we tog bezig zijn doe ik de groeten aan me 2 katten , bolle en piepo !
JeremY Well-Known Member 27 July 2002 #20 ik doe groeten aan iedereen van dit forum JONGENS HOU VAN JULLIE pa en ma vriendinges vrienden scooter colega`s
ik doe groeten aan iedereen van dit forum JONGENS HOU VAN JULLIE pa en ma vriendinges vrienden scooter colega`s