Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

wij gaan ook voor 10 (8) dagen
lijkt me lang genoeg als je er 2 weken zit heb je volgesmij ook wel alles gezien in blanes

iemand vanaf 18 juli ?

gr.

Blanes ben ik 3 jaar achter elkaar geweest toen ik wat jonger was, maar zou er nu niet meer zo gauw naartoe gaan.. Ben nu bijna 21 dus wil ook wel volk van me eigen leeftijd en geen 17 jarigen.

Lmfd dat ik dit dus ooit een keer ga doen http://www.waitomo.co.nz/ :W Was laatst ook bij RTL Travel Adrenaline..

Hou sowieso meer van 'doe' vakanties, 2 weken lang aan het strand liggen is leuk, maar dat heb ik ondertussen wel gezien.. Een maat van me en ik zijn ook van plan om na ons afstuderen een soort van backpack/roadtrip te gaan maken, gewoon kijken waar je terecht komt, lijkt me vrij tof :)

Ga met een maatje proberen om in (mn) oud frans barrel Sziget te bereiken, om daarna via Kiev terug te rijden.

Die jongerenvakanties heb ik na 2 jaar al wel weer gezien.

Ik ga er dit jaar 'maar' 8 dagen.

15 dagen doe ik al 3 jaar. Dat is echt te lang gewoon. Laatste 4 dagen had ik gewoon geen zin meer om naar het strand te gaan, en lag ik tot 6 uur op me nest en ging dan eten, en stappen, te kansloos.

Geen ervaring, maar heb wel voor een week geboekt.
Appartement Europa, en inc vliegries.
Ik ben de 2 jaar hier voor in rennese geweest, ook leuk maar wou wel eens naar het buitenland.
Heb er super veel zin in!! jammer dat het nog zo lang duurd:p.

Daar liep ik langs... je rolt zowat de plaatselijke discotheek in waar je 14 euro entree voor betaald.. zwembad is klein maar voor de rest zag het er redelijk uit.

Blanes is wel lachen. Zeker als je voor het eerst na het buitenland gaat met maten. Je kan er gewoon lekker stappen ofzo, ben er een jaar of 7 geleden ook geweest.
Het liefste ga ik 13 dagen. Dat is gewoon perfect vind ik. 10 dagen is net te kort en 15 weer te lang. Nu ben je gewoon nog net goed eraan en ga je met een goed gevoel naar huis. 11 nachten zuipen en feesten kost veel energie hoor...:P

ik had het na 10 dagen ook wel gezien op kreta, we hadden 12 dagen die laatste 2 dagen waren echt erg , uber gaar en kon niet eens meer zat worden van bier :P

Daarom moet je ook aan de whiskey, ik was in kreta echt nog niet uitgekeken. Normaal heb ik dat wel na die dagen maarja was gewoon een super vakantie.

Vorig jaar Bulgarije zonnestrand geweest.
Kan zijn dat ik het dit topic al vermeld heb :D.

In ieder geval goed naar me zin gehad, aardige discotheken ook.
Veel scandinaviers en ook steeds meer Nederlanders..
Grootste voordeel is het toch wel het goedkope qua eten en drinken

Dit jaar misschien op de bonne fooi auto pakken en richting Kroatie oid trekken.

Back