Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Ik zat vorig jaar in een All In hotel op Gran Canaria, en is me prima bevallen. Was 1000 euro voor 12 dagen, en 't hotel was heel erg goed. Hele dag een beetje bij het (grote) zwembad gehangen, beetje gefitnesst, beetje gevoetbald, beetje gesquasht. En dan rond 5 uur keihard aan de pils, wodka etc. Nuchter worden tijdens het buffet, en daarna weer gaan pilsen, en je komt lekker zat in de kroeg aan, waar je el-cheapo maar 3 of 4 biertjes drinkt. :+ Tuurlijk zijn we ook een paar dagen naar 't strand geweest, maar 't was niet zo erg nodig.

Kon je daar int hotel wel gewoon alle sterke dranken krijgen?

Hoorde dus dat het in griekenland niet overal zo is ( of gewoon nergens ) maar dacht in spanje dat t wel zo was..

Kon je daar int hotel wel gewoon alle sterke dranken krijgen?

Hoorde dus dat het in griekenland niet overal zo is ( of gewoon nergens ) maar dacht in spanje dat t wel zo was..

Vorige zomer in Llorett kon je gwn na 22h alle dranken krijgen gratis in ons hotel, genoeg Baileys gedronken daar....

Ga er denk ik dit jaar weer naar toe, maar dan met meer volk....

Last edited:
Wij gaan met 8 man hier 2 weken chillen :)
1480_DSC_0028%20(7).JPG

Ligt 5km van lorret :)

Geen ervaring, maar heb wel voor een week geboekt.
Appartement Europa, en inc vliegries.
Ik ben de 2 jaar hier voor in rennese geweest, ook leuk maar wou wel eens naar het buitenland.
Heb er super veel zin in!! jammer dat het nog zo lang duurd:p.

shit man, hoe kan je nou maar 1 weekje op vakantie gaan.. imo is dat écht te kort om goed te genieten en te chillen.

mijn eis is duidelijk dat ik minimaal 2 weken ga 8)

ik ga toch voor 12 dagen :p

@ Robert: All in is idd chill, alleen moet je dit niet doen bij een GoGo of zo iets, want daar is de kwaliteit beduidend minder dan via een goed reisbureau. In Mallorca was ik 2 dagen geveld door dat eten. Daarna hele vakantie buiten de deur gegeten. Drank was van 10.00 tot 02.00 gratis :D Daar is dan ook goed gebruikt van gemaakt ;)

10 dagen = 2 dagen reizen.. dus 8 dagen over = 1 week

en hoe kan je nou ook te lang op vakantie zijn? :W

Een week is 7 dagen - 2 dagen reizen, is 5 dagen ;)

2 jaar terug waren we met een groep van 9 man 15 dagen weg.. Laatste 3 dagen is iedereen compleet naar de klote, je hebt alles wel gezien, en bepaalde mensen beginnen zich aan elkaar te ergeren, zo ging het bij ons iig :p

Back