Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Heb mijn 2de en de 3de dienst van Augustus vrij gevraag. Is goed. Moeilijk doen vanwege de ploegendienst ed. 1 dienst is 5 dagen. Plus nog de dagen vrij er tussendoor , waarmee ik gauw op de 20 kom. :P Lekker hoor. :W

Kga met een stel vrienden naar Turkije wss. We weten alleen niet wanneer. HOPELIJK in die vakantie. Anders zit ik met een probleem. :P

zit dus echt serieus te twijfelen...
of mei naar ghana naar een vriend van me
en dan september week/maybe 2 weken tunesie/turkije

of gewoon goed gek doen in china/ander mooi ver land

Persoonlijk zou ik naar een ver land gaan,

China, indonesie, australie oid.

ik weet neit waar je van houd, doe je het voor de cultuur of voor het uitgaan e.d.

Indonesie imo een aanrader en bij voorkeur Bali of singapore.

alleen zou ik wel op zn minst 2,5 week gaan, omdat er zoveel te zien en te doen is.

Persoonlijk zou ik naar een ver land gaan,

China, indonesie, australie oid.

ik weet neit waar je van houd, doe je het voor de cultuur of voor het uitgaan e.d.

Indonesie imo een aanrader en bij voorkeur Bali of singapore.

alleen zou ik wel op zn minst 2,5 week gaan, omdat er zoveel te zien en te doen is.

tja meestal zien mijn vakantie's er uit zon& cultuur
uitgaan boeit me niet zo. ( niet elke avond iig )
moeten dit jaar kijken hoelang we gaan aangezien we samen een puppy/hondje hebben ( en ze is als een kind van me :P )
dus niet zo als normaal 1 maand rondreizen maar max 2 weken denk ik :(

:O mogelijkheid bestaat ook voor me meisje en mij naar china en daar rond trekken. :P
goedkoopste vlucht naar peking :X

datum van naar vluchtnr. vertr. aank. stops
Ma 1 Sep Amsterdam Palma de Mallorca AB9264 06:00 08:25 0
Ma 1 Sep Palma de Mallorca Dusseldorf AB9845 09:20 11:35 0
Ma 1 Sep Dusseldorf Peking AB1682 19:45 11:20 +1 0

eerst naar mallorca 8P dan naar dusseldorf en dan naar peking

Ik zou lekker met de auto naar Dusseldorf rijden, dat is 30min van mij vandaan. Dus binnen 2,5 uur ben je daar, scheelt je zeker 6 uur per vlug, want daar kan je een half uur van te voren inchecken...

zou graag deze paasvakantie New York aan doen, iemand tips?

Zomervakantie, verre bestemming, thailand ofzo en dan einde van vakantie nog weekje turkije.

zou graag deze paasvakantie New York aan doen, iemand tips?

Zomervakantie, verre bestemming, thailand ofzo en dan einde van vakantie nog weekje turkije.

kost niet veel meer hoor NY en Miami is ook goedkoop kwa vliegtickets en ik weet niet of je het kent maar je hebt ook de Azoren (is wel voor de natuur lovers) dat ligt in het midden van de Atlantische oceaan kan je met haaien duiken walvissen spotten paragleiden noem het maar op, China vliegticket is wel duur maar een herbergje of iets kost misschien 5 euro's per dag...(MBO Toerisme:P)

Ik wil met 5 vrienden naar Amerika van de zomer. Het idee is om langs de kust van Californie te trekken met een gehuurde RV. We willen van San Francisco naar LA en misschien Las Vegas nog aandoen

Probleem is dat het geheel nogal duur wordt, vliegticket is al ongeveer 700 euro en de huur van de RV komt op zo'n 500 de man aan. En dan moet je daar nog geld uitgeven

heeft iemand dit ooit gedaan of zijn er belangrijke zaken om rekening mee te houden?

Ik wil met 5 vrienden naar Amerika van de zomer. Het idee is om langs de kust van Californie te trekken met een gehuurde RV. We willen van San Francisco naar LA en misschien Las Vegas nog aandoen

Probleem is dat het geheel nogal duur wordt, vliegticket is al ongeveer 700 euro en de huur van de RV komt op zo'n 500 de man aan. En dan moet je daar nog geld uitgeven

heeft iemand dit ooit gedaan of zijn er belangrijke zaken om rekening mee te houden?

Kijk eens op www.wrc.nl, ik heb hier toendertijd een reis in Florida gedaan incl huurauto en een week aruba en dat was zeer voordelig.
Misschien dat er ook een reis voor jullie bijzit.

:)

Ik heb deze route een keer gereden, prachtig 8)! Aanrader. Maar wel prijzig inderdaad.

En Las Vegas sowieso meepakken. Al is het wel een flink rijden vanaf San Francisco. Beetje door Death Valley e.d. ook wel mooi, maar gaat na zoveel honderd kilometer wel vervelen :P.

Meer mensen bij beachmasters geboekt? Krijg net een mail, appartement is wel vrij, alleen we hebben geen reis voor je. Fijn dat er nu pas mee komen, wat een mongolen (er was een foutje op de site). Dus het is nog maar de vraag op Mallorca door gaat :X.

Ik heb deze route een keer gereden, prachtig 8)! Aanrader. Maar wel prijzig inderdaad.

En Las Vegas sowieso meepakken. Al is het wel een flink rijden vanaf San Francisco. Beetje door Death Valley e.d. ook wel mooi, maar gaat na zoveel honderd kilometer wel vervelen :P.

Ik heb hem omgekeerd gedaan in 14 dagen.. Vegas, LA, SF...

Prima... alleen ERG prijzig.. Hotels zijn minimaal 100 dollar per nacht (2 man per kamer), dus dat komt nog eens boven je 1200 dollar pp..

Daarnaast zijn de kosten wel bijna 2/3 in euro's... dus jah.. Het is een aanrader, maar dan wel met toffe mensen :)

foto's kan je vinden op mn hyves-ding.. moet je maar ff pm'en voor adres enzo

Ik wil eerdaags ook weer gaan boeken, maar twijfel samen met vrienden en vriendinnen tussen Kos en Chersonisos..
We Gaan met +- 10 personen, 10 dagen, en liefst All-in..
Iemand tips of suggesties?
Alvast bedankt!

Naar mijn mening duidelijk Kos. Je moet je afvragen waar jullie van houden. Wil je echt voor starbeach, discotheken e.d. en bekende club DJ's gaan dan moet je niet in Kos wezen. Wil je wat minder commercieel/massa en een gezellige barstreet met tal van bars e.d. zou ik zeker Kos doen!

Tja er zijn wel wat stelletjes bij die niet elke aaf naar de klote willen,
maar zelf wil ik paar x naar goede discotheek zegmaar..
Of zijn er nog meer leuke plaatsen in Griekenland of Spanje?

Kijk Kreta is gewoon gehyped in NL, dus elke NL boer zit daar. Kos wat minder en daar heb je imo meer het 'vakantiegevoel', dus meer nationaliteiten, betere vehrouding man/vrouw, etc.

Ik vond Kreta maar een afgetrapt eiland. Ik heb me op Kos beter vermaakt. Maar ik ben ook geen 24/7 naar de klote gaan type. Ik ben het eens met mennO en Sjoerd.

Back