Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Vorig jaar 2x na Brazilie geweest.
Over een paar maand ga ik na Venezuela en wil aan het eind van het jaar weer na Brazilie.

Mn pa vroeg of ik meeging naar Egypte, nou denk het niet :D

Ben er 5 jaar terug mret mn ouders heengegaan vanwege hun 25 jarige huwelijk. Was erg vet, supermooi land, de historie is echt heel mooi. Ook nog een weekje aan de rode zee gezeten uiteindelijk en daar in het water ook weer mooie dingen gezien. Dus sja, bvind het wel een aanrader...

Ben er 5 jaar terug mret mn ouders heengegaan vanwege hun 25 jarige huwelijk. Was erg vet, supermooi land, de historie is echt heel mooi. Ook nog een weekje aan de rode zee gezeten uiteindelijk en daar in het water ook weer mooie dingen gezien. Dus sja, bvind het wel een aanrader...

Het trekt mij totaal niet, vind het juist wat meer van een land hebben iets westelijker ervan :P

Ik geef in die 2/3 weken wel vette poolparty's hier thuis en boek wel een last minute :W

Wij gaan naar mallorca. Ben er nog nooit geweest. Is het een beetje te doen met de uitgaansprijzen daar? :p

Prijzen zijn redelijk, niet echt super goedkoop. Als je keer ergens op een terras wat gaat drinken ff de prijs vooraf bekijke, ik ben er vorig jaar geweest en betaalde op 1 plaats iets van 2,40 euro voor een ijsthee en 3,00 euro voor een biertje.

Voor mij staat er nog weinig vast voor de zomer maar dit zijn de opties:

-4 weken interrailen door Europa, waarschijnlijk Spanje/Marokko
-4 weken met de auto naar de noordkaap (en weer terug)
-3 weken Canada

Verder sowieso een lang weekend Praag/Budapest.

Wat al wel vaststaat is volgende week (weer) op wintersport (Oostenrijk) en in April twee weken naar Bonaire om vrienden opzoeken die daar voor een jaartje wonen.

Last edited:
Waarschijnlijk 10 dagen naar Salou. Staat nog niet 100 procent vast..

Iemand ervaringen met Salou? Welke appartementen zijn aan te raden? Welke juist niet? Wat voor volk loopt er over het algemeen rond?

Last edited:
Dit jaar met Mark. en nog wat vrienden door europa touren.. We moeten uitkomen in Monaco.. Hoe we dat doen maakt niet uit:P we gaan gewoon via rusland ofzo:P

Het trekt mij totaal niet, vind het juist wat meer van een land hebben iets westelijker ervan :P

Ik geef in die 2/3 weken wel vette poolparty's hier thuis en boek wel een last minute :W

mwa, ben 2jaar terug voor bijna 4 weken in Cairo geweest. Et moet je maar interesseren :)

Volgende zomer gaat iig goed gek worden. Ga sowieso naar Turkije, maar wil ook nog iets anders erbij :W:W

Hoe is dat Star Beach ding op Chersonisnosnsos ? :P Is dat wat ? :W

Lees er goede dingen over iig. Wie weet meer?

Back