Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Vorig jaar 15 dagen Mallorca gehad.

Dit jaar word het 15 dagen Egypte, waarschijnlijk Sharm. Morgen naar het reisbureau om wat te boeken....
 
Ik vond Chersonissos leuk voor een keer, maar echt geen plek om nog een keer toe te komen. Het uitgaanleven was niet echt kwalitatief (alleen kwantitatief), en dat veel te commerciele Starbeach vond ik al helemaal een groot drama. Vorig jaar op Gran Canaria heb ik me echter heel goed vermaakt. Er was gewoon een mooi zandstrand, en 't uitgaansleven was erg gezellig. Dit jaar weet ik nog niet wat ik ga doen.. Of 2 weken surfen in Frankrijk, of een roadtripje door heel Europa.. Ik zie 't in mei ofzo wel *D
 
Vorig jaar naar Hongarije geweest, en toch wil ik dit jaar wel weer daarheen.
Weinig Breezers, goedkoop eten/drinken, perfect uitgaan, ideaal dus.

Maar we zitten nu ook te denken aan een auto-trip richting Italië...

Alle tijd. :#
 
Vorig jaar naar Chersonissos geweest....zeker geen 2e keer naar toe. Uitgaan was gewoon kut daar. Tenten veel te klein en nou niet bepaald tof.

Dit jaar hoogst waarschijnlijk naar Gran Canaria :)
 
Op safari in Tanzania + een weekje naar Zanzibar en daar chillen. Met ouders + gf :)

132-200629-breezes%20hotel.jpg
 
Siofok ben ik ook geweest, vond het leuk maar zaten ook wel een paar minpunten aan.

- Lokaal volk is allemaal sjacherijnig en spreekt enkel gebrekkig duits
- Geen euro's blijft lastig als je dronken bent
- Veel semi gevaarlijke uitsmijters en politie
- ENORM veel duitsers
 
Jaa, die uitsmijters! wat een beulen!:D rammen gewoon op je harses in totdat ja KO bent. Meerdere malen gezien daar! :X
 
Ja dat hadden wij dus ook gezien bij de Palace, dronken duitser werd daar ff van het muurtje getrokken en door 4 van die hongaarse beren in elkaar getimmerd :X
 
Nog geen idee waar ik heen ga.

Hoor morgen of ik met kippie op vakantie ga of niet, of dat zij met vriendinnen gaat.

Voor de rest was ik vorig jaar met 3 vrienden naar Spanje.

Nu wil er 1 daarvan ALLEEN naar turkije ( omdat hij oa naar zijn opa moet oid )
1 wil er beslist NIET naar turkije 8P
en die andere krijg ik nu al een paar maanden geld van, en die probeert me te belazeren dus die kan m`n rug op :+

Nu maar afwachten wat kip doet dus 8P
 
Pff hier ook moeilijk, denk dat het een keertje Salou wordt.. Vorig jaar naar chersonissos geweest maar daar gaan we niet weer naartoe :) Wil zelf ook best wel graag weer een x naar lloret gaan :W
 
Pff hier ook moeilijk, denk dat het een keertje Salou wordt.. Vorig jaar naar chersonissos geweest maar daar gaan we niet weer naartoe :) Wil zelf ook best wel graag weer een x naar lloret gaan :W

Daar heb je als 21 jarige toch niks meer te zoeken Robin?
Haha, weet nog goed dat ik je tegenkwam in Chersonissos...
 
Zoals ik hier zie is Chersonissos geen aanrader?
Lloret was vorig jaar wel goed bevallen. maja wil nu ergens anders heen.

Iig hebben wij geen zin in een plaats waar alleen maar jongens heengaan.
En wel waar je goed uit kan gaan ofzo..

Als evt opties
Malorca
Calella
Kos?

Mischien dat iemand hier een goede aanrader of optie kan geven?
Ben zelf van de zomer ook 21 8)
 
Vorig jaar naar Hongarije geweest, en toch wil ik dit jaar wel weer daarheen.
Weinig Breezers, goedkoop eten/drinken, perfect uitgaan, ideaal dus.

Maar we zitten nu ook te denken aan een auto-trip richting Italië...

Alle tijd. :#

hoe ga je dat doen??
gewoon knallen met tentje achterin ofzo??
want ik wil zoiets ook, maar GF staat erop dat het geboekt word.
(in huisje aan gardameer:S:S:S:S).


------------

als iemand nog iets weet, ik zoek een huisje of stacaravan op een camping.
in de buurt zee of rivier en ruig landschap.
ik hou zegmaar van rondje rijden lans stijle afgronden, door groene bossen en langs rivieren en watervallen etc..

huisje moet wel echt onder de 1000e blijven,
moet 2pers bed hebben, keukentje,woonkamertje,douche.


mvg

frank
 
Deze zomer 2 weken met gf 20 km van venetie af aan de adriatische kust :) En met wat vrienden en eigen auto's een roadtrip door europa maken :) Heb dr nu al zin in!
 
Back
Top