BoydM
Squadra Italia
Ik ga de eerste week van mei ook naar Alanya, goed gek daar het uitgaansleven :W
Trek je portomonaie maar. Gvd €7,50 voor drankje. Alcohol is daar niet te betalen. Ohjah, en die rusinnen neem je rubbers maar mee
Ik ga de eerste week van mei ook naar Alanya, goed gek daar het uitgaansleven :W
Trek je portomonaie maar. Gvd €7,50 voor drankje. Alcohol is daar niet te betalen. Ohjah, en die rusinnen neem je rubbers maar mee
Wanneer ga je? En welk appartement?
Hoe is dat Star Beach ding op Chersonisnosnsos ? Is dat wat ? :W
Lees er goede dingen over iig. Wie weet meer?
We gaan morgen f definitief boeken waarschijnlijk 1 augustus dacht ik. Naar hotel salpi oid. Het schijnt een simpel hotel te zijn, maar wel gewoon schoon, en het belangrijkste: dicht bij het centrum en strand
Je moet even kijken bij welke strandtenten geloof ik, je heb Nederlands, Duits en Engels gedeelte, wie kan dit bevestigen? Wij zitten geloof ik in het Nederlandse deel (strandtent 1 tot 3). Niet dat het allemaal heel veel uitmaakt. Maar ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen.
Wanneer ga je? En welk appartement?
Playa de las Americas? Ben er ook geweest, nieteens in het hoogseizoen en vond het al goed te doen daar, veel plezier .
Riu Palace, Veronica, Baja beach en BCM zijn wel tof qua uitgaan.
Ik zat destijds in hotel San Diego, echt te koning met een zwembad op het dakterras.
Hoe is dat Star Beach ding op Chersonisnosnsos ? Is dat wat ? :W
Lees er goede dingen over iig. Wie weet meer?