Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Wanneer ga je? En welk appartement?

We gaan morgen f definitief boeken:p waarschijnlijk 1 augustus dacht ik. Naar hotel salpi oid. Het schijnt een simpel hotel te zijn, maar wel gewoon schoon, en het belangrijkste: dicht bij het centrum en strand :)

Hoe is dat Star Beach ding op Chersonisnosnsos ? :P Is dat wat ? :W

Lees er goede dingen over iig. Wie weet meer?

Starbeach is echt iets waar je van moet houden, het is opzich wel leuk om er heen te gaan en wat mooie vrouwtjes te spotten. Probleem is alleen dat je er met 3000 andere zwetende jongeren rondloopt en dat je voor alles behalve de entree moet betalen ;)

Ik vond 't verschrikkelijk, die hele commerciele reutemeteut. Idd, veel mooie vrouwtjes te spotten, maar je zit er wel hutjemutje tegen de andere duizenden mensen aan. Je kan er ook niet ff lekker op 't strand liggen ofzo. Je moet er van houden. ;)

Ik ga de eerste week van mei ook naar Alanya, goed gek daar het uitgaansleven :W

haha vorig jaar (juli) geweest, idd best wel gek :D Ons hotel was 15-20min. lopen van het centrum of 2min. met de taxi :W Leuke dingen meegemaakt :W Veel russen idd

We gaan morgen f definitief boeken:p waarschijnlijk 1 augustus dacht ik. Naar hotel salpi oid. Het schijnt een simpel hotel te zijn, maar wel gewoon schoon, en het belangrijkste: dicht bij het centrum en strand :)

Je moet even kijken bij welke strandtenten geloof ik, je heb Nederlands, Duits en Engels gedeelte, wie kan dit bevestigen? Wij zitten geloof ik in het Nederlandse deel (strandtent 1 tot 3). Niet dat het allemaal heel veel uitmaakt. Maar ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen.

Je moet even kijken bij welke strandtenten geloof ik, je heb Nederlands, Duits en Engels gedeelte, wie kan dit bevestigen? Wij zitten geloof ik in het Nederlandse deel (strandtent 1 tot 3). Niet dat het allemaal heel veel uitmaakt. Maar ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen.

*bevestigd* Na strandtent 3 is idd het Duitse deel. Engels deel ben ik niet tegengekomen. Zijn daar 80% Nederlanders en Duisters.

Dat bierkasteel (Duitse deel tussen strandtent 4 en 5 volgens mij) is erg gezellig overdag en de curryworst en braadworst is daar ook goed te eten.

Riu Palace, Veronica, Baja beach en BCM zijn wel tof qua uitgaan.

Ik zat destijds in hotel San Diego, echt te koning met een zwembad op het dakterras.

Ik ben 6 jaar geleden na Mallorca geweest en 5 jaar geleden na Kreta. Pfff... veelste veel Nederlanders.

Doe mij maar Zuid-Amerika...

Riu Palace, Veronica, Baja beach en BCM zijn wel tof qua uitgaan.

Ik zat destijds in hotel San Diego, echt te koning met een zwembad op het dakterras.

Afgelopen zomer ook in hotel San Diego gezeten. Zwembad vond ik best schraal, maar onze kamer zat er onder dus je liep er zo ff naartoe. Strand was mooier om te zitten, zeker dat stuk voor San Diego tegen de jachthaven. Zeer schoon strand en water ook.

Je moest het wel net treffen in dat hotel. Wij keken over de boulevard met ruim balkon, terwijl het andere deel tegen een muur aankeek.

Uitgaan is er niet echt boeiend imo. BCM is erg groot en onbeperkt drinken, maar drank is er dus ook kut x| Van de grote discotheken wel het tofst, al was de ambiance bij Abraxas veel beter. Je moet er wel voor met een taxi of bus, als je met de taxi gaat gewoon wachten op een met vaste prijs van Palma naar Arenal (€5,- oid).

Meeste geweest in de 538 bar, mtv beachhouse, shooters en Veronica. Meer was er ook niet echt.

Eens. Het strand tegenover San Diego was idd erg fraai. Wij hadden gelukkig ook een kamer aan de voorkant van het complex.
Ik was het jaar ervoor (2005) naar Chersonissos geweest, qua uitgaan veel meer keus.

Hoe is dat Star Beach ding op Chersonisnosnsos ? :P Is dat wat ? :W

Lees er goede dingen over iig. Wie weet meer?

Ben er vorig jaar geweest en ik vind het er super. Waarschijnlijk ga ik dit jaar weer.
Het is gewoon een groot strand met zwembaden, glijbanen, waterscooters en die dingen waar verschillende bars staan waar je kunt drinken en onder het genot van heerlijke house eclectic muziek. Er zijn alleen maar jongeren.

geen ervaring met bulgarije maar ga over 2weken ook vakantie na sunny beach boeken. Het uitgaan moet er prachtig zijn en een biertje kost er 50 cent dus dat is niet verkeerd

ik ben vorig jaar in sunny beach geweest.
was egt super, veel lekkere wijven ( zweedse noorse enz) alles lekker goedkoop idd.. ook genoeg striptenten waar je een lapdance kan krijgen en bij sommige ook meer ;)
winkels zijn allemaal 24uur open, dus drank halen kan je altijd. Alleen ze kennen daar niks van normaal brood ofzo dat is wel kut.

als je nog iets moet weten moet je het maar vragen :)

:O mogelijkheid bestaat ook voor me meisje en mij naar china en daar rond trekken. :P
goedkoopste vlucht naar peking :X

datum van naar vluchtnr. vertr. aank. stops
Ma 1 Sep Amsterdam Palma de Mallorca AB9264 06:00 08:25 0
Ma 1 Sep Palma de Mallorca Dusseldorf AB9845 09:20 11:35 0
Ma 1 Sep Dusseldorf Peking AB1682 19:45 11:20 +1 0

eerst naar mallorca 8P dan naar dusseldorf en dan naar peking

Back