Ik heb hem omgekeerd gedaan in 14 dagen.. Vegas, LA, SF...
Prima... alleen ERG prijzig.. Hotels zijn minimaal 100 dollar per nacht (2 man per kamer), dus dat komt nog eens boven je 1200 dollar pp..
Daarnaast zijn de kosten wel bijna 2/3 in euro's... dus jah.. Het is een aanrader, maar dan wel met toffe mensen
foto's kan je vinden op mn hyves-ding.. moet je maar ff pm'en voor adres enzo
Voor mij wordt waarschijnlijk een certerparkachtig iets in de buurt van Renesse... afgelope jaar in 2 zo'n grote legertente geslape met 18 man op Terschelling (Appelhof). Was opzich super gezellig, goede sfeer, alleen de regen verpestte het af en toe... En je miste gewoon het comfort en privacy van een huisje...
De voordelen van het gedoogdbeleid van NL en het feit dat je geen uren in de bus/vliegtuig hoeft te zitten, gaven voor mij de doorslag...
Dammnn: http://davidinmiami.web-log.nl/
Als ik het zo lees voel ik me ook daadwerkelijk daar :'( Damn wat wil ik dat graag :'( Ooit (binnen nu en 2-3j.) ga ik zeker weten zo'n trip maken door Amerika.
Over deze zomer. Ik ga sowieso naar Turkije en via Bodrum misschien naar Kos :W Ik heb gezien dat het HEEEEL dichtbij ligt. Misschien 2uurtjes met de boot, dus goed te doen Als de vrienden het ook willen waarmee ik op vakantie ga, ga ik het zeker doen :W
Voor mij wordt waarschijnlijk een certerparkachtig iets in de buurt van Renesse... afgelope jaar in 2 zo'n grote legertente geslape met 18 man op Terschelling (Appelhof). Was opzich super gezellig, goede sfeer, alleen de regen verpestte het af en toe... En je miste gewoon het comfort en privacy van een huisje...
De voordelen van het gedoogdbeleid van NL en het feit dat je geen uren in de bus/vliegtuig hoeft te zitten, gaven voor mij de doorslag...
Dammnn: http://davidinmiami.web-log.nl/
Als ik het zo lees voel ik me ook daadwerkelijk daar :'( Damn wat wil ik dat graag :'( Ooit (binnen nu en 2-3j.) ga ik zeker weten zo'n trip maken door Amerika.
Over deze zomer. Ik ga sowieso naar Turkije en via Bodrum misschien naar Kos :W Ik heb gezien dat het HEEEEL dichtbij ligt. Misschien 2uurtjes met de boot, dus goed te doen Als de vrienden het ook willen waarmee ik op vakantie ga, ga ik het zeker doen :W
Ja man, is echt om de hoek. Vanaf Kos gingen constant boten richting Bodrum. Maar hell no dat ik erheen ging, zet nooit meer 1 voet in Turkije
turkije geneuzel gaat wss niet door aangezien 1 vd 3 vrienden het niet op kan brengen aangezien hij zelf daarna nog 4 weken weggaat oid.
nu zijn we aant twijfelen tussen Kreta chersoasos, of spanje ( calella oid )
Zoals ik begrepen heb is kreta een stuk commercieler , en calella een stuk relaxter qua uitgaan.
We zijn van plan om ALLin te nemen, en gemiddeld komen de prijzen dan rond de 1200 eu voor 15 dagen.
Wat zouden jullie doen?
En welke argumenten hebben jullie daarvoor, mits jullie die hebben :+
Bedankt:*
All-in bij zo een soort bestemming zou ik dus nooit doen.
Je zit toch nooit in je hotel, want je ligt eigenlijk de hele dag bij een strandtent. Tenminste als ik op vakantie ga zit ik nooit in me hotel/ appartement.