Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Ik ben de afgelopen 3 jaar naar
Malgrat de Mar, Llorret de Mar en Salou geweest

Dan is Salou het sterkste aan te raden, alles is daar wat ruimer en mooier daar. Nadeel is wel dat de discotheken ver uit elkaar liggen maar voor 10 euro heb je een taxi overal naartoe

Het Amerikaverhaal heb ik dit jaar maar geschrapt, komt teveel geregel (€) bij kijken. Dus moeten we iets anders zoeken, we gaan dus met 5 vrienden (gemiddeld 22 jaar) en willen: zon, bier, leuke omgeving, wel feesten maar geen "toeter op mijn waterscooter" idee en wel wat nederlanders maar ook niet teveel, iemand suggesties?

Nou El Barto, Kos valt duidelijk in dat straatje :p

Nogmaals, alleen geen grote discotheken, wel veel (gezellige) kroegen en een paar 'middel-discos' :+

Me vriendin zat er vorig jaar voor 350eu. In Janu geboekt. Er zaten ook mensen die voor precies het zelfde hotel 700 hadden betaald..
8daagjes voor 350 vind ik best cheap.

Gaat voor mij ook Kos worden denk ik ja:)

Nu op schiphol voor een weekendje Dakar8)
Nog uurtje wachten en dan 6 uur vliegen:)

En rond een uurtje of 9 aan het bier daar:P

Zo ook weer terug vanuit het warme Zuid-Afrika

Fokkkkkkkkk wat een hels avontuur!

Wat je daar allemaal ziet valt NIET te bevatten.
Moch ooit iemand de kans te krijgen om net zoals ik een kleine week naar Dakar te gaan, DOEN! roggel wel een relax hotel maar het is zo apart, kan er wel pagina's over vertellen, maar bespaar jullie dat en post deze week wel wat foto's.. Nu lekker slapen naar lange dag.

Paar kleine details;

Op straat slapen is hip
Op de stoep in een krotje wonen ook, Incl. breedbeeld8P
Hoe meer deuken in je auto hoe minder je opvalt
Tandjes poetsen op het zebrapad met je vinger en stukje banaan
Op een scooter ben je koning zeker als je een bouwhelm ophebt

Zonder dollen, TE mooie ervaring!

NU maar hopen dat de rally volgend jaar doorgaat!

Wij gaan ook met 7 man richting Chersonissos boeken voor 10 dagen..
De meeste maakt het eigenlijk geen ruk uit waar we heen gaan als er maar pils is,
Maar ik begin wel een beetje te twijfelen nu ik hier die reacties over kos zie

Gem leeftijd van ons is 18 jaar wat is dan de beste keuze?

Ik ben er heen gegaan na mijn examen van middelbare school. Toen was ik net 19 ofzo :+ . Was gemiddelde leeftijd echt wel zoiets.

Mja maar salou gaat het echt niet worden denk ik :D
Missch nog ff kijken voor Calella oid
Chersonissos gingen idd veel laatstejaars heen vorig jaar veel leuke dingen over gehoord alleen de dames waren ver te zoeken oid??

Nadeel is wel dat me halve school daar ongeveer heengaat hehe trek het niet echt om iedereen daar weer tegen te komen :+

Maarja nog ff uitzoeken duss

Vorig jaar Bulgarije zonnestrand geweest.
Kan zijn dat ik het dit topic al vermeld heb :D.

In ieder geval goed naar me zin gehad, aardige discotheken ook.
Veel scandinaviers en ook steeds meer Nederlanders..
Grootste voordeel is het toch wel het goedkope qua eten en drinken

Dit jaar misschien op de bonne fooi auto pakken en richting Kroatie oid trekken.

ben ik ook geweest :P

wat een lekkere zweedse vrouwen zeg:~

Vorig jaar Bulgarije zonnestrand geweest.
Kan zijn dat ik het dit topic al vermeld heb :D.

In ieder geval goed naar me zin gehad, aardige discotheken ook.
Veel scandinaviers en ook steeds meer Nederlanders..
Grootste voordeel is het toch wel het goedkope qua eten en drinken

Dit jaar misschien op de bonne fooi auto pakken en richting Kroatie oid trekken.

waar zat je precies dan? hotels zien er wel mooi uit daar. kga r dit jaar heen denk met mn GF

Het Amerikaverhaal heb ik dit jaar maar geschrapt, komt teveel geregel (€) bij kijken. Dus moeten we iets anders zoeken, we gaan dus met 5 vrienden (gemiddeld 22 jaar) en willen: zon, bier, leuke omgeving, wel feesten maar geen "toeter op mijn waterscooter" idee en wel wat nederlanders maar ook niet teveel, iemand suggesties?

Saint Tropez!

Back