Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

waar zat je precies dan? hotels zien er wel mooi uit daar. kga r dit jaar heen denk met mn GF

Sea Grace zat ik.. Was niet zo'n super chill app. Je kan beter in de binnenstad zitten.. Wij zaten iets van 3km van het centrum..
Dichter bij uit uitgaanscentrum waren wel een paar mooie hotels ja.

Er zijn wel veel jongeren hoor, Ik weet niet of het zo ideaal met vriendin is.. Het is ook maar een beetje hoe je zelf bent :)

tja, waar moet je gaan waar geen jongeren zijn :P. voor mij ist geen probleem denk. maar wat zie jij dan als iets waar je wel met je gf gaat.

Saint Tropez!

Ik heb niet heel veel ervaring met Zuid Frankrijk (alleen vroeger heel veel geweest), maar toen ik 3 jr terug in Argeles Sur Mer zat, was het 1 grote kinderboel. St Tropez ben iki 2 jr teruggeweest in het voorseizoen en toen was het een ouwe lullen bende, dus ik kan me moeilijk voorstellen dat het leuk is voor een 22 jarige..?

21 juli 12 dagen naar Chersonissos @ Erin Beach Hotel all-inclusive.

Vorig jaar ook heen geweest, prima vermaakt :). Dit jaar maar all-inclusive genomen.. kosten van broodbeleg etc is echt belachelijk in die supermarktjes daar.

iemand wel eens in St. Petersburg geweest toevallig? Ervaringen?

Ja wij zijn er drie jaar geleden geweest met een cruise langs de baltische staten, vond het persoonlijk een erg mooie en indrukwekkende stad. Paar dingen die je er echt gezien moet hebben is natuurlijk het Hermitage, en de nova prospekt oid, dit is een luxe winkelstraat met een hoop barretjes en verschillende designerwinkels.

Weet alleen niet echt hoe het dan daar zit met accomodaties ;)

Back