Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Hahah :P

Net 15 dagen Marmaris geboekt..

Zal mij benieuwen :+

edit: van 12/7 - 26/7 :*

Ik kan je iig vertellen dat het uitgaan daar dik tegenvalt. Elke discotheek/kroeg etc wordt om de 5 min door een stomme turk gevraagd of je drinken wil bestellen. En in de NL kroeg draaien ze elke dag precies hetzelfde :+

Doe er trouwens geen Jeep Safari van zo'n tentje dat langs het strand staat, toch Lawrens 8P

Stappen is fucking vet daar gek!
Vollop openlucht discotheken waar het helemaal los gaat, drankjes vragen is gewoon normaal daar met je lamme kop merk je dat na dag 2 toch niet meer.

Men neemt:
1x VW Transporter T5 v/d zaak+tankpas
4x vrienden
4x zak geld
1x TomTom

En rijden maar :) Planning is Nederland -> Z-Frankrijk -> Spanje -> Portugal en weer terug.

Ik kan je iig vertellen dat het uitgaan daar dik tegenvalt. Elke discotheek/kroeg etc wordt om de 5 min door een stomme turk gevraagd of je drinken wil bestellen. En in de NL kroeg draaien ze elke dag precies hetzelfde :+

Doe er trouwens geen Jeep Safari van zo'n tentje dat langs het strand staat, toch Lawrens 8P

Valt dus echt wel mee he. Openlucht discotheken is jofel man, stinken je kleren niet zo, geen rook om je heen niet aso warm. En met dat drinken is wel makkelijk hoef je niet naar de bar haha. Qua muziek in iedere vakantieplaats draaien ze hetzelfde, gewoon niet te veel op letten:P

Tsja, ik heb geen idee. Ben vroeger 4 x in turkije geweest, maar toen ging k nog niet uit :+ ..

Ik laat me verrassen, heb iig veel goeie dingen gehoord over t uitgaan, maar je zal altijd negatieve dingen horen :)

wat heeft het op jezelf gaan wonen met je vakantie te maken ?:P

@Frank
geen idee :P we willen deze week gaan boeken.
wij gaan ongeveer 10 dagen, en die moeten we ergens tussen 18 juli en 10 aug plannen.

net met me vriendin reis samen gesteld :)
wordt toch thailand ( iemand ervaring mee?? )
eerst amsterdam->bangkok vliegen
dan 3 dagen in bangkok
dan bangkok -> miang mai vliegen
dan 4 dagen miang mai,
dan 3 dagen safari door noord thailand ( olifant hobbellen, raften enzo )
dan vanaf miang mai -> phuket vliegen
dan 7 dagen Phuket ( lekker relaxxen aan het land )
( misschien nog maar dagen kohphiphi )
dan phuket -> bangkok vliegen
en daar 3 dagen weer rond wandelen en shoppen

zo wordt het waarschrijnlijk
denk deze maand boeken voor oktober :P

wat heeft het op jezelf gaan wonen met je vakantie te maken ?:P

@Frank
geen idee :P we willen deze week gaan boeken.
wij gaan ongeveer 10 dagen, en die moeten we ergens tussen 18 juli en 10 aug plannen.

Ik heb liever een vet interieur en hier in NL vakantie vieren dan mezelf 2 weken kapot zuipen in een warm land, kapot zuipen kan hier ook namelijk en scheeld me veel geld :P

vorig jaar cherso geweest was echt super ..
dit jaar waarschijnlijk met vrienden 2 weken zuid-frankrijk ofzo.
beetje op het budget letten

( lekker relaxxen aan het land )

? 8P

ik ga wss met 8 maten 2 weekjes ff in Hongarije in een vakantiehuis van ouders van 1 van die jongens zitten. +- 100,- vliegen heen en terug. En nog een knaak en een bossie siepels aan bier, eten en rookwaren, gewoon ff relaxen..

En dan op wintersport ofzo volgend jaar met die gasten.

net met me vriendin reis samen gesteld :)
wordt toch thailand ( iemand ervaring mee?? )
eerst amsterdam->bangkok vliegen
dan 3 dagen in bangkok
dan bangkok -> miang mai vliegen
dan 4 dagen miang mai,
dan 3 dagen safari door noord thailand ( olifant hobbellen, raften enzo )
dan vanaf miang mai -> phuket vliegen
dan 7 dagen Phuket ( lekker relaxxen aan het land )
( misschien nog maar dagen kohphiphi )
dan phuket -> bangkok vliegen
en daar 3 dagen weer rond wandelen en shoppen

zo wordt het waarschrijnlijk
denk deze maand boeken voor oktober :P

En tijdens dat alles lekker luisteren naar je Iphone :X

Vakantie geboekt :)

van 25 juli tot 5 augustus naar Lloret de mar.
vanuit het appartement kunnen we de straat oversteken en dan zitten we op het strand. en om de hoek zijn de discotheken.

Back