Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Lloret is echt super met uitgaan, ben de namen alweer kwijt, maar gvd zo superrelaxt qua muziek, inrichting, bier, wijven enzo.

Ga dit jaar naar chersonisos, met rolf, lucas en lauwie van het forum, we peren hem de 24 ste van juli.

vorig jaar naar calella geweest met 12 man
allemaal op een camping met appartementjes voor 2 personen.
Camping Bell soll, is een klein half uurtje lopen van calella af.
Heete daar volgens mij Pineda de mar.
was zeer goed te doen daar! en koste maar 15 euro per nacht ofzo :O

maar toen we dit jaar er weer heen wouden waren we niet meer welkom :+

Nu een villa geboekt in voor 11 personen in Lloret de mar.
echt super veel zin in :D
eigen zwembad, alles masterlijk voor mekaar! :D

we gaan van 10-7 t/m 25-7, Hopen dat er op die datums geen sprint wedstrijden zijn :rolleyes:

Lloret is echt super met uitgaan, ben de namen alweer kwijt, maar gvd zo superrelaxt qua muziek, inrichting, bier, wijven enzo.

Ga dit jaar naar chersonisos, met rolf, lucas en lauwie van het forum, we peren hem de 24 ste van juli.

Lloret vind ik dan weer 3x niks, ben zelf ook naar Malgrat en Salou geweest. Die 2 laatste bevielen veel beter

In lloret staat alles dicht op elkaar, plaatsje zelf is lelijk en veel te drukke/benauwde sfeer daar, eerste dag meteen ruzie terwijl ik normaal nooit problemen heb. Maarja als er een paar tjappies in trainingspakken met champagne in je nek staan te spuiten weet ik genoeg

Enige discotheek waar we nog heen gingen was de Bumpers. Rest hoefde voor mij echt niet

Ben er ooit 1 avond geweest, had het ook vrij snel gezien. Veel te veel hengsten achter veel te weinig vrouwen aan, dus wordt het wat grimmig. Combineer dat met Engelsen... Succes gegarandeerd.

Inderdaad, aparte sfeer hangt daar in Lloret. Vond er ook niks aan toen ik er een dagje heen was gegaan. Vooral 's avonds vind ik het daar maar niets.

Dit jaar mayb naar Bayonne weer :D

5dagen lang in rood/wit gekleed, zuipen, feesten, smoken, spacen en goed naar de klote gaan :D Heb er zin in :D

Back