Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

waarom rood wit gekleed dan?

Dat is de traditie van dat feest :)

DSC09188.jpg

Mallorcahahaha! Samen met Peter hierboven..
In playa de palma, voor 520 euro 15 dagen, das geen geld dacht ik zo!
We zitten dan wel in een pisgele bijlmerflat, maar dat mag de pret niet drukken:D

Ja, Nederlandse massa :X

True :D

En na een bepaalde strandtent is alles ineens Duits en nog weer verderop Engels 8P

Maar verder wel prima vakantie gehad daar. Mooi strand vooral. In Arenal zelf had je veel kroegjes en bars. Geen volwaardige discotheken, daarvoor moet je de bus/taxi pakken. Je komt dan echter wel tussen allemaal van die gare engelsen.

Na het uitgaan standaard naar de aladin daar, fijne broodjes kebap :o

15 dagen naar Marmaris, was eerst niet zo kapot van Turkije maar toch wel leuke reacties gehoord dus ben benieuwd

iemand nog noemenswaardige ervaringen gehad daar?

True :D

En na een bepaalde strandtent is alles ineens Duits en nog weer verderop Engels 8P

Maar verder wel prima vakantie gehad daar. Mooi strand vooral. In Arenal zelf had je veel kroegjes en bars. Geen volwaardige discotheken, daarvoor moet je de bus/taxi pakken. Je komt dan echter wel tussen allemaal van die gare engelsen.

Na het uitgaan standaard naar de aladin daar, fijne broodjes kebap :o

Idd, wij zaten (gelukkig) in het duitse deel, Palma de Mallorca. lekker rustig daar, van de duitsers heb je geen last, die hangen bij die grote zuiptent bij die midgetgolfbaan in El Arenal :D

Papa's beach 8)! Doe Alexxx maar de groeten!

Haha .. klinkt bekend, Kos is leuk eiland! Huur een scooter / quad en je kunt werkelijk het hele eiland verkennen, super lachen. 's Avonds lekker biertjes drinken!

Dsc00653.jpg

Dsc00524.jpg

Ook kreta is natuurlijk gekkenhuis! Ik zou ook zeker even onderstaande filmpjes (!!!) bekijken, krijg je een beetje in een indruk van hoe het was in het naseizoen en hoe de dames zich gedragen (eerste week oktober, massale toestroom van Balkan studentes welke hun diploma hebben gehaald!). Verhouding man vrouw was volledig scheefgetrokken ook! 30 / 70?

c100049.jpg

D1000181.jpg

D1000179.jpg

Filmpje van vrouw welke zich laat opgeilen door de camera, bovenop de bar! Als ik toen toch 'ns geen relatie had..

http://members1.chello.nl/rjvisser.1/dame.3gp Opslaan als = groter scherm denk ik.

Ook super filmpje, downhill scooter +- 70 kmpu zonder motor!

http://members1.chello.nl/rjvisser.1/scooter.3gp Opslaan als = groter scherm denk ik.

Last edited:
Back