Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Hebben wij zelf ook nog aan zitten te denken om met een mooi busje zuid europa in te trekken, mischien een rare vraag maar waar hebben jullie die bus gehuurd?

Bij verhuurbedrijf hier in de buurt... 9persoons Fiat Ducato :)

Werkelijk geen flauw idee wat het kost, aangezien vriend van me het geregeld heeft.

of helemaal niet en mn motor rbw halen

Verstandige keus, ik heb ook een paar zomers veel gewerkt om te sparen.

zomer 2007 voor het eerst echt op vakantie alleen kreta
zomer 2006 weekendjes weg met maten van me + sparen voor motor rbw
zomer 2005 werken voor auto rbw
zomer 2004 ook met vrienden naar NL camping geweest.
zomer 2003 werken voor een scooter

En nu beetje low budget naar kroatie , samenwoon plannen komen eraan en dat kost ook geld.

zomer 2008 wordt echt koning :W

13 april t/m 20 april naar hongarije, budapest

1 juli t/m 23 juli naar curacao

en dan kom ik terug en ga ik een week later met kameraden naar turkije voor 8 dagen :#

Verstandige keus, ik heb ook een paar zomers veel gewerkt om te sparen.

zomer 2007 voor het eerst echt op vakantie alleen kreta
zomer 2006 weekendjes weg met maten van me + sparen voor motor rbw
zomer 2005 werken voor auto rbw
zomer 2004 ook met vrienden naar NL camping geweest.
zomer 2003 werken voor een scooter

En nu beetje low budget naar kroatie , samenwoon plannen komen eraan en dat kost ook geld.

Ik ben 2 weken home alone en als het dan prachtig weer is hoef ik niet zo nodig op vakantie, ik ga eind april/begin mei ook een weekje naar Turkije namelijk.
Dan hou je geld over voor andere leuke dingen die je anders moet laten.

Ik ben 2 weken home alone en als het dan prachtig weer is hoef ik niet zo nodig op vakantie, ik ga eind april/begin mei ook een weekje naar Turkije namelijk.
Dan hou je geld over voor andere leuke dingen die je anders moet laten.

Is inderdaad ook heerlijk, lekker met een paar maten in de tuin chillen, barbecuen, zwemmen e.d.. Als het lekker weer is naar het strand ofzo. Prima vermaak, hoef ik niet perce voor op vakantie:)

Vorig jaar niet gegaan om motor te kunnen kopen. Dit jaar als alles goed gaat, met een maatje op motor naar Italie. Andere vriend is daar bij zn ouders.

Is inderdaad ook heerlijk, lekker met een paar maten in de tuin chillen, barbecuen, zwemmen e.d.. Als het lekker weer is naar het strand ofzo. Prima vermaak, hoef ik niet perce voor op vakantie:)

Precies, zwembad opzetten, beertender en BBQ in de tuin en ik kom die 2 weken prima door :P

Wat is een prettig forum met veel members voor alles wat met reizen te maken heeft? (Op de planning staat 4 maanden Australie 02/2009 - 05/2009)

(mag via PM voor het geval dit als spam zou kunnen worden ervaren)

19 april naar Bonaire voor twee weken. Lekker duiken:)

31 juli naar Sint Petersburg voor een week.

Ook staat er nog een lang weekend praag op het programma, wanneer precies weet ik nog niet.

weer een stapje dichterbij :P
binnenlandse vluchten zijn nu ook geboekt :P
dagelijks reis verslag van thailand, laos, cambodja
zal dan elke dag ( indien mogelijk ) te vinden zijn op ons weblog :P

zou graag cuba of thailand aansnijden

en in september oktober, naaar... beerfeste in Duitsland:p iemand nog gedaan?

Oktoberfest_bierzelt.JPG

men kan alleen liters bestellen:p
grootste tent is 10 000 man, op iedere hoek van de die tent staat een oplegger bier

Back