Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

zou graag cuba of thailand aansnijden

en in september oktober, naaar... beerfeste in Duitsland:p iemand nog gedaan?

men kan alleen liters bestellen:p
grootste tent is 10 000 man, op iedere hoek van de die tent staat een oplegger bier

Ja ik ben er 3 jaar geleden geweest. Dikke vette kermis erbij en geloof wel een stuk of 12 van die tenten geteld.

Was er met school dus dacht even stoer doen. Had 3 glazen bier op en het tolde me aardig door de kop. Maar bleek dat het ook al 3 liter was :p

Volgende maand een weekje naar curacao, binnekort ff een ticket scoren :)

Samen met de gf, kunnen bij een bekende daar wonen :W

Eind van het jaar wil ik ook nog ergens heen, maar weet nog niet hoe en wat...

Over 2 maanden paar weken surfen @ Zuid/West - Frankrijk. Laten we hopen dat het weer daar beter is als hier!! Anders is het genoodzaakt nog heel wat uurtjes door te rijden naar Spanje.

Vrienden van me gaan vaak in Zarautz, maar dat is niet bepaald int zuiden.

Wat is een prettig forum met veel members voor alles wat met reizen te maken heeft? (Op de planning staat 4 maanden Australie 02/2009 - 05/2009)

(mag via PM voor het geval dit als spam zou kunnen worden ervaren)

Zou idd handig zijn. Ik wil ook een link :)

Ik kom ook al jaren in die regio om te surfen, ik bouw ook eigen boards :)

Ik ken ieder dorp en wildcampeerplek daar ondertussen. Noord-spanje en de Frans Baskenland vind ik erg mooi.

Ga dit jaar sowieso weer in september, misschien ook nog in juli.

hehe...

13 tot 27 Augustus met een maat naar gran canaria.. (de rest zit al onder de plak en moet met de vriendin mee ;))

1 tot 7 augustus effe langs mn ouders in kroatie.. lekker een week niks aan mn paasei en gewoon lekker genieten!!

Misschien dat ik van de meivakantie nog probeer een weekje turkije te pakken voor weinig, maar dat zien we nog wel..:$

Ik ga naar Mimizam-plage of Molliet-plage. Het is overigens golfsurfen. Ik denk dat ik me windsurf spullen ook maar meeneem. Afwisseling is altijd leuk.

Ik ben vorig jaar naar Mimizan geweest. Het is erg mega gezellig!!! Ik ben ook nog een dagje naar San Sebastian gweest, echt een aanrader!!!!!!!!!

Ik denk dat je je enorm gaat vermaken!

P.S. golfsurfen rockt de pan uit btw!!! Windsurfen is voor sofheads O-)

Back