Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Van de zomer naar Calella, in Spanje Costa Brava :)

Iemand ervaring mee?

4 jaar geleden geweest, zijn we die kust afgegaan met de auto en hebben we ook Calella aangedaan. Met de tent ergens op een berg (terrascamping) die erachter ligt. Leuk plaatsje, zoals al gezegd, niet zo massaal en toch vrij veel keuze. Avondje Lloret ofzo is een optie etc.

Zo, weer terug van een weekje turkije
Lekker weer gehad en MEGA veel mooie vrouwen in het hotel.
I (L) Russia denks

Zo eerst maar slapen denks, laatste 48uur heb ik 3 uur geslapen.
Vannacht de hele nacht met een russische chick doorgebracht, wat een beest :love:
Best jammer dat ze zo ver woont want het klikte de hele hele vakantie bizar goed, mja rusland gaat hem niet worden :+

Paar foto's:

20gib7q.jpg

Frits, de badeend

acy3a0.jpg

Russische scharrel

15s4txe.jpg

Russische scharrel 2

wgw2g9.jpg

Uitzicht vanaf het balkon

igai41.jpg

paar nachten geleden eindigden we opeens hier :X

2hckpzt.jpg

ikzelf in da pool

2m4awsh.jpg

Uitzicht nacht

Last edited:
Dr was hier toch ook zo'n gozer die toen een Russische vrouw had liggen duwen. En dat haar man er toen later dat te weten kwam ofzo :D

Vind die Oostblok sletjes ook altijd wel wat hebben. Paar jaar terug op vakantie een tijdje wat gescharreld met vrouwtje uit Oekraine. Was ook prima te behappen :+

Ik ook eens met een Russische, maar werd de volgende dag enorm link aangekeken door haar vrienden, maffia shizzle.

Zij was ook met een vriendin die een beetje moeilijk deed.
Ik zag dr zitten dus liep naar dr toe en ging met dr praten over hun plannen van die avond, dus ze zegt dat ze dr koffer in gaat pakken en dat ik dr dan maar moet bellen.
Dus ik spreek dat met dr af terwijl dr vriendin aan kwam lopen, begon zij te zeuren dat ze koffer ingingen pakken en slapen.
Gelukkig zij de goede chick dat zij dan maar alleen mee ging :P

Kut vriendin van dr :P

Paar avonden terug ging het ook precies zo, kwam ze tegen in de discotheek van het hotel en vroeg of ze mee ging chillen op t strand enzo, zij wou en toen deed dr vriendin moeilijk.
Gelukkig draaide ze naar een paar zinnen bij en hebben we ook de hele nacht gechillt.

Dr was hier toch ook zo'n gozer die toen een Russische vrouw had liggen duwen. En dat haar man er toen later dat te weten kwam ofzo :D

Vind die Oostblok sletjes ook altijd wel wat hebben. Paar jaar terug op vakantie een tijdje wat gescharreld met vrouwtje uit Oekraine. Was ook prima te behappen :+

was ik:p

Back