Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Denk je dat er nog wat vrij is?
Volgens mij is alles zo goed als vol daar.
Met een beetje geluk ben ik er volgend jaar weer, moet er echt nog eens heen..

als je met een paar man bent zou het mischien wel kunnen, er zijn altijd wel afhakers...
ik ben er btw wel te vinden dit jaar, eerste week van de bouwvak dacht ik, weet niet zeker ;)

Nog niks geboekt, had met mezelf afgesproken om me eerst op me school te concentreren en me diploma te halen..

Denk dat het met een ploegje een last minute Spanje wordt

Last edited:

oh jawel , er is altijd wel wat. maakt me niet uit welk hotel als ik maar fatsoenlijk kan slapen en douchen :D

Zo net geboekt, weer zelfde appartement als vorig jaar en van 29 juli tm 7 augustus.

Valt me op dat er nog zoveel vrij is dit jaar? Apart :)

Nog meer mensen Kos dit jaar en wanneer?

Nog een keer Kos? Oude junk... Ik ga niet weer denk ik, al is het prima bevallen. 2x naar hetzelfde gaan bevalt me altijd slecht.

Ik ben er nog inet uit wat ik ga doen, we dachten aan het huren/kopen van een camper, maar dat is vrij duur. Al met al, we zijn er nog niet uit.

Nog een keer Kos? Oude junk... Ik ga niet weer denk ik, al is het prima bevallen. 2x naar hetzelfde gaan bevalt me altijd slecht.

Ik ben er nog inet uit wat ik ga doen, we dachten aan het huren/kopen van een camper, maar dat is vrij duur. Al met al, we zijn er nog niet uit.

Ja dat zul je altijd zien, dat het tegenvalt. Maar ja ben normaal ook van 1x niet meer, maar dit was zo bevallen en ga nu met anderen. We zullen zien ;)

over kleine 7 weken naar Egypte :#

El Arenal zou ik persoonlijk niet willen zitten :D Mja hou ook niet van Salou e.d.

Back