Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

sowieso neem een onderwatera ( wegwerp) camera mee
wat er bij sharm el sheik is fucking mooi.
ik moet vanaf vandaag nog 1 kwartaal wachten voor me vakantie :(
maarja aftellen is begonnen

en niek ga je ook naar cairo toe? ( zeker aanrader, is wel ver/lang rijden )

Weet ik nog niet. Afhankelijk van me vriendin. Schoonmoeder is er in de meivakantie geweest en toen was het al niet uit te houden daar.

over kleine 7 weken naar Egypte :#

El Arenal zou ik persoonlijk niet willen zitten :D Mja hou ook niet van Salou e.d.

ervaringen mee? salou is toch meer 15/16 jaar denk ik , mallorca toch wel iets ouder publiek wat er op af komt (of heb ik het mis)

Wel iets ouder alleen het grenst meteen aan het Duitse deel en die komen ook in het NL deel om op zun duits te drinken.

Persoonlijk wil ik op vakantie weinig Nederlands zien/horen, tis daar Net Salou alleen iets minder kansloos gebeuren.

13 - 25 december New York
Tussetijds ga ik nog een klein weekje naar Miami via een tussenvlucht.

27 december - 4 januari met mn sjik naar Orlando.. Beetje nieuwjaar vieren daaro :W

Veel vliegen maar heb er rete zin in :D

vliegen ruled :D
vanaf
amsterdam->London
London->Dusseldorf
Dusseldorf->Bangkok
Bangkok->Chiamg mai
Chiang mai->Koh samui
Koh samui->Bangkok
Bangkok->Dusseldorf
Dusseldorf-> Amsterdam
en dan als we daar zijn nog vluchten naar laos en cambodja boeken

Wel iets ouder alleen het grenst meteen aan het Duitse deel en die komen ook in het NL deel om op zun duits te drinken.

Persoonlijk wil ik op vakantie weinig Nederlands zien/horen, tis daar Net Salou alleen iets minder kansloos gebeuren.

ach ja , vermaak mezelf wel hoor :W

Ik ben ook niet van plan veel te gaan doen daar..

Lekker op strand chille en 'savonds gaan feesten.. als we komen gaat alles net open.. lekker relaxt dus 8) hou niet zo van dat super drukke gebeure..

Morgen lekker naar Geneve, Zwitserland - deels voor het EK natuurlijk! 12 Juni terug :).

Dan volgt Bangkok, Thailand nog en Dhaka, Bangladesh de gehele maand Juli en begin Augustus... drukjes drukjes dus maar wordt gezellig hoop ik :), moet wel met eigen apartementen in de hoofdstadjes en auto's met chauffeaur die je overl heen willen brengen (A)

Hoop daar wat leuke brommeronderdelen te vinden.. rem-schijven, klauwen en pompen zijn daar wat goedkoper - zal zowieso wat van deze dingen meenemen :). Misschien wat carbs en dergelijke.

Ik ga zondag me vakantie plannen met 3 vrienden. In totaal met ze 4en dus en willen met 2 auto's gaan richting frankrijk. Of we op 1 plek willen blijven of een soort roadtrip door frankrijk weten we nog niet. Ik ben wel een beetje bekend in frankrijk, ben er 10 jaar elke zomervakantie ofzo heengeweest maar toen had ik nog niet de leeftijd dat je uit gaat enzo.

Dus zijn er hier mensen die eens iets soortgelijks hebben gedaan en weten jullie misschien een leuk gebied waar veel te doen is? Die campingfeesten zijn natuurlijk ook leuk, maar om 2 weken lang op een camping elke avond te zitten lijkt ons ook niet geweldig. Dus tips??

Ik ga zondag me vakantie plannen met 3 vrienden. In totaal met ze 4en dus en willen met 2 auto's gaan richting frankrijk. Of we op 1 plek willen blijven of een soort roadtrip door frankrijk weten we nog niet. Ik ben wel een beetje bekend in frankrijk, ben er 10 jaar elke zomervakantie ofzo heengeweest maar toen had ik nog niet de leeftijd dat je uit gaat enzo.

Dus zijn er hier mensen die eens iets soortgelijks hebben gedaan en weten jullie misschien een leuk gebied waar veel te doen is? Die campingfeesten zijn natuurlijk ook leuk, maar om 2 weken lang op een camping elke avond te zitten lijkt ons ook niet geweldig. Dus tips??

Perse Frankrijk? Er is nog zoveel meer te zien in Europa.

zondagmorgen vertrekken richting zwitserland, dan paar biertjes op oranje camping.
Volgende dag naar Bern, 's avonds ned-ita kijken, dan volgende ochtend weer terug:)
1aug tm 8aug na chersonissos

Back