Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Perse Frankrijk? Er is nog zoveel meer te zien in Europa.

Ik zou zeggen, heb je leuke suggesties?

Ik dacht dat ik en nog 1 een rijbewijs hebben, de rest niet. Dus we willen ook niet tever omdat we niet kunnen afwisselen met rijden. Maar als je wat leuks weet, ik hoor het graag. Wat meer mogelijkheden is natuurlijk altijd handig!

grtz kees

Wat ben ik toe aan vakantie zeg.
25 juli vertrekken we naar lloret voor 10 dagen.
Nog nooit geweest, maar wel ongelofelijke zin.

tschijnt goedkoop te zijn daar. bier 50 cent. eten 5 euro.
ik weet er verder ook echt niks van. nieteens welke plaats t is ofzo, en dat boeit me ook echt niet :D

A.s. zaterdag een week met gf naar frankrijk ergens.

10 augustus 2week naar Nice met een man of 25 geloof ik, motoren mee :W

Woensdag samen met een maatje naar de 24u van LEMANS.

Woensdag heen en maandag terug.

Teven NED-FRA kijken in Frankrijk:P

tschijnt goedkoop te zijn daar. bier 50 cent. eten 5 euro.
ik weet er verder ook echt niks van. nieteens welke plaats t is ofzo, en dat boeit me ook echt niet :D

dat schijnt dus juist tegen te vallen. In het binnenland etc. is het idd zo goedkoop, maar als je dan aan de kust in de wat toeristisere plaatsen komt is ook gewoon bier 2eu en eten net als hier..

Ik zou zowiezo spanje erbij pakken, zuid-frankrijk en dan via de kust naar zuid-spanje.

We zijn er uit. In plaats van met zijn vieren gaan we nu met zijn 3en. We hebben gepland om 3 augustus weg te gaan en dan 3 weken op vakantie te gaan. We willen eerst richting Rennes. Niet speciaal vanwege Rennes, maar omdat je dan in de buurt komt van de kust. We willen dan langs de atlantische oceaan ergens een leuke camping opzoeken. Daar staan we dan een aantal dagen en dan gaan we rustig aan naar Lloret of iets in de buurt. Daar willen we dan weer een camping opzoeken. En als we het daar zat zijn gaan we weer richting nederland. Dan wel gewoon recht omhoog en niet weer eerst naar de kust. Tussendoor pakken we misschien dan ergens een hotelletje, camping en misschien dat we een nachtje kunnen logeren bij mijn broer. Die zit op de route terug ergens in een huisje en heeft 3 slaapplaatsen over. Maar dat zien we tegen die tijd nog wel!

Om even een beeld te geven:

[ir]http://img66.imageshack.us/img66/7039/routevakantie2008mi3.jpg[/ir]

dat schijnt dus juist tegen te vallen. In het binnenland etc. is het idd zo goedkoop, maar als je dan aan de kust in de wat toeristisere plaatsen komt is ook gewoon bier 2eu en eten net als hier..

In Hongarije (Siofok, Balaton) was het bier omgerekend ongeveer € 1,50.
Eten was trouwens heel goedkoop, Elke avond weer een luxe restaurant bezocht en voor ongeveer 10/15 euro had je 3 gangen en het wat ook zeer goed te eten. :P

Zo net geboekt, weer zelfde appartement als vorig jaar en van 29 juli tm 7 augustus.

Valt me op dat er nog zoveel vrij is dit jaar? Apart :)

Nog meer mensen Kos dit jaar en wanneer?

Ik ga ook dan naar Kos, jou goed bevallen afgelopen keer?

Wij gaan met 15e oid:P zitten in Atlantis

Back