Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

15 dagen is lang. Vorig jaar ook zo lang geweest, dan heb je het echt wel gehad met dat gezuip elke dag.

Maar veel plezier, maar dat gaat wel lukken denk :P.

Ik ben net geacclimatiseerd n.a.v. Bonaire (mei) en ga in juli een week naar St. Petersburg en dan met de kerst een weekje op wintersport. Verder ff vrije dagen sparen, ga in Maart naar Nieuw Zeeland en van April t/m Juni naar Australie.

Last edited:
Ik ben net geacclimatiseerd n.a.v. Bonaire (mei) en ga in juli een paar dagen naar St. Petersburg en dan met de kerst een weekje op wintersport. Verder ff vrije dagen sparen, ga in Maart naar Nieuw Zeeland en van April t/m Juni naar Australie.

Sint Petersburg is echt een hele mooie stad, ben er zelf 3 jaar geleden geweest. Nova Prospekt en het Hermitage moet je geweest zijn, maar dat weet je waarschijnlijk zelf ook al :P

Met Lawrens in mijn 0t0tje naar de grens van Spanje (Argeles Sur Mer, dichtbij Perpignan) We gaan ook nog even naar Spanje uiteraard. 10 dagen ongeveer, gaat wat worden :D

Met een oude Polo + 4 vrienden eerst naar een huisje in Saint Tropez, daarna door naar Rome 8) Tenminste, zo gaan we 't vanavond plannen als 't aan mij ligt :D

T gaat er meer om dat we daar langs de kust touren en strandje pakken :)

Waarom Leipzig en Hannover ipv Berlijn?

Enne, in Zuid Frankrijk ff goed de leuke plaatjes langsgaan misschien in Noord Italie ook nog wat Ferrari meepakken, dus Modena en Maranello (lichtelijk off route nu voor jullie).

Oja en een vraag, hoe ga je dat doen met overnachten?

Last edited:
Dat gaat helemaal goed komen, hoop ik:D Het is weer eens wat anders he, ik heb er zin in:7

Heb ook zoiets gedaan, zelfde plek, zelfde tijdsduur. Eerst Argeles Sur Mer, viel best tegen, veeeeel te jong publiek, echt rond de 16. Daarna noord spanje, dat was beter, vet mooie plek in Callela, leuk uitgaan ook door. Gewoon met tentje en auto gedaan, dus savonds waren we vrij om bv. ook naar Lloret te gaan ofzo. Ook Barcelona ed. meegepakt.

Waarom Leipzig en Hannover ipv Berlijn?

Enne, in Zuid Frankrijk ff goed de leuke plaatjes langsgaan misschien in Noord Italie ook nog wat Ferrari meepakken, dus Modena en Maranello (lichtelijk off route nu voor jullie).

Oja en een vraag, hoe ga je dat doen met overnachten?

Nou, het is meer globaal genomen die route, zodat we wisten hoeveel km het ongeveer zou worden. We zullen ook echt wel anders rijden.

En dat overnachten, we nemen gewoon tent mee :winner:

Back