Persoonlijk zou ik naar een ver land gaan,
China, indonesie, australie oid.
ik weet neit waar je van houd, doe je het voor de cultuur of voor het uitgaan e.d.
Indonesie imo een aanrader en bij voorkeur Bali of singapore.
alleen zou ik wel op zn minst 2,5 week gaan, omdat er zoveel te zien en te doen is.
:O mogelijkheid bestaat ook voor me meisje en mij naar china en daar rond trekken.
goedkoopste vlucht naar peking :X
datum van naar vluchtnr. vertr. aank. stops
Ma 1 Sep Amsterdam Palma de Mallorca AB9264 06:00 08:25 0
Ma 1 Sep Palma de Mallorca Dusseldorf AB9845 09:20 11:35 0
Ma 1 Sep Dusseldorf Peking AB1682 19:45 11:20 +1 0
eerst naar mallorca 8P dan naar dusseldorf en dan naar peking
Ga wss naar Turkije, alleen waarheen zal ik gaan, Marmaris of Alanya ?
zou graag deze paasvakantie New York aan doen, iemand tips?
Zomervakantie, verre bestemming, thailand ofzo en dan einde van vakantie nog weekje turkije.
Ik wil met 5 vrienden naar Amerika van de zomer. Het idee is om langs de kust van Californie te trekken met een gehuurde RV. We willen van San Francisco naar LA en misschien Las Vegas nog aandoen
Probleem is dat het geheel nogal duur wordt, vliegticket is al ongeveer 700 euro en de huur van de RV komt op zo'n 500 de man aan. En dan moet je daar nog geld uitgeven
heeft iemand dit ooit gedaan of zijn er belangrijke zaken om rekening mee te houden?
Ik wil met 5 vrienden naar Amerika van de zomer. Het idee is om langs de kust van Californie te trekken met een gehuurde RV. We willen van San Francisco naar LA en misschien Las Vegas nog aandoen
Probleem is dat het geheel nogal duur wordt, vliegticket is al ongeveer 700 euro en de huur van de RV komt op zo'n 500 de man aan. En dan moet je daar nog geld uitgeven
heeft iemand dit ooit gedaan of zijn er belangrijke zaken om rekening mee te houden?
Wat denk je +/- kwijt te zijn?
Ik heb deze route een keer gereden, prachtig 8)! Aanrader. Maar wel prijzig inderdaad.
En Las Vegas sowieso meepakken. Al is het wel een flink rijden vanaf San Francisco. Beetje door Death Valley e.d. ook wel mooi, maar gaat na zoveel honderd kilometer wel vervelen.