Idem, ben bij geen enkele tent van die soort binnen geweest. Alleen gelounged op dat coctailterras.Ik ben ook nog langs die kuttent gelopen, mja ik word oud denk.
nu zondag eindelijk vertrekken naar lloret de mar met de auto
gaat een heerlijk tripje worden alleen jammer dat we zaterdag avond al trug moeten zijn wantmijn maat moet de zondag crossen
nop kost 300euro pp met het vliegtuig en we zijn met 3 om de benzine te delen en peage kosten dus als je rekent komt het wel goedkoper uit en de wagen alvast ook maar voor een week omium verzekerdMet de auto? :X is met het vliegtuig niet goedkoper als je naar benzinekosten kijkt?
nop kost 300euro pp met het vliegtuig en we zijn met 3 om de benzine te delen en peage kosten dus als je rekent komt het wel goedkoper uit en de wagen alvast ook maar voor een week omium verzekerd
met een volle tank kunnen we makelijk 1000kilometer rijden neem nu is 70euro voor een volle tank en als we nu s 3 tanks oprijden heen en teruguit nieuwsgierigheid; hoeveel verwacht je kwijt te zijn aan bezinekosten?
neem aan dat je door frankrijk rijd <]met een volle tank kunnen we makelijk 1000kilometer rijden neem nu is 70euro voor een volle tank en als we nu s 3 tanks oprijden heen en terugis het nogmaar 210euro
neem aan dat je door frankrijk rijd <]
+200 euro tol dus
gister weergekomen uit chersonissos, wel vermaakt daar
we zaten tegenover starbeach, wel veel breezerbois daar...
verder ook 1 avond na malia gweest, die engelsen sporen echt van geen kant
Hier ook weer sinds gisteren terug van Cher, waren dit jaar wel hoop boeren die alleen maar zuipen en voor de rest niks doen.
gister weergekomen uit chersonissos, wel vermaakt daar
we zaten tegenover starbeach, wel veel breezerbois daar...
verder ook 1 avond na malia gweest, die engelsen sporen echt van geen kant
we rijden langst de nationale route door frankrijk daar moet je geen tol betalen men pa woont namelijk in het zuiden van frankrijk dus daar geraak ik zonder tol te betalenen de wegen zijn net zo goed als autostrade
Ik ben op de heenweg naar Zuid-Frankrijk 150e armer geworden aan peage. Op de terugweg trokken we dat mentaal gewoon niet, dus teruggereden via de Route National. Erg leuke wegen, maar reken maar minstens op een uurtje of 20-24 achter 't stuurVooral als je 't grootste deel overdag doet.
ja we rijden toch ook s'nachts dan is het toch wat frisser om te rijden en is het niet zo druk en kheb ook niet echt zin om zo veel tol te betalen want dinsdag ben ik met een vriendin naar parijs gereden en dan was het al meet dan 40euro tol heen en terug :LOhja, dat is wel een iets andere route. Dat van mij was Marseille/Grenoble/Nancy/Luxemburg/Amsterdam zegmaar. Daar wel veel dorpjes, maar 's nachts was 't rustig. Toch zou ik me niet vergissen in de drukte etc.
mja olijfolie he, je kan er tegen of je kan er niet tegen...ik gister ook terug gekomen, bijna heel de vakantie levensloos geweest, wat een kk voedsel hebben ze daar:r:r:r
weer zat iig wel mee