This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Ik ga 2 weken met mn dinnetje op vakantie. Hebben alleen nog geen idee hoe wat of waar. We dachten zelf aan Corfu, mooi eiland en niet té toeristisch. Het is alleen jammer dat zij pas in het hoogseizoen vakantie heeft, dus dan betaal je gelijk de jackpot. Anders wordt het misschien met de auto naar Frankrijk knallen en daar in een fraai kasteel/landhuis/ouderwets hotel logeren ofzo. Ze wilde niet eens achterop de Gixxer naar Zuid-Frankrijk. ;(

Ik wil zelf btw best nog wel ff weg met de motor. Puur voor het rijden dan. UK, Frankrijk, Luxemburg.

Frankrijk is mooi. Mn pa gaat elk jaar met een groep vrienden op motorvakantie. Hebben heel Europa al gehad (Ierland, GB, Frankrijk, Zwitserland, Duitsland, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Italie)

Als ik een motor heb gekocht, dan wil hij in een dag of 3/4 naar Zuid Spanje rijden.

Wsh volgende week ff weekie spanje :W

en in aug nog 11 dagen naar... ja waarnaar eigenlijk. still searching..

2x in Kreta geweest, niet veel veranderd in die tijd. Zat eerst beetje aan de linkerkant, snel in het centrum (de boulevard), de keer derop aan de andere kant, meer bij Star Beach, beetje ertussenin. Heb t nu wel gehad daar, niets meer voor mij.

7 Aug. naar het zon overgoten Siofok, (hongarije) is weer is wat anders, ben benieuwd, de prijzen zijn iig relax, 50 ct. tot 1 euro voor een biertje

Ik ga in Juli naar Bulgarije het zonnestrand(Sunny Beach).

De prijzen zijn nog zoals Turkije in de begin jaren kwa drank, en het uitgaan schijnt enorm gegroeid te zijn.

Vorig jaar was het elke dag elke minuut "Happy Hour" .
2 flesjes heineken 5 euro en bv 2 rode Wodka Redbull 8 Euro. Dat is goedkoper dan hier En ze was het 2 weken lang.

Overal draaien ze wel dezelfde muziek. In Havana is een Noorse tent, dus veel chicks Al waren er mee Nederlanders. Baja daarnaast was ook wel chill.

4 Aug naar Gran Canaria. 12 dagen all inclusive. :W Eerst aankomend weekend ff klemzuipen @ Texel.

7 Aug. naar het zon overgoten Siofok, (hongarije) is weer is wat anders, ben benieuwd, de prijzen zijn iig relax, 50 ct. tot 1 euro voor een biertje

Nou ik weet niet van wie je dat hebt maar dat is al jaren niet meer. Reken maar gerust op Nederlandse prijzen en zelfs hoger!

Ik ga eind juli naar Canada. Eerst oostkust (vliegen naar montreal), een neef van me vader opzoeken en daar rondkijken, vervolgens met de trein een mooie trip door heel Canada heen richting de westkust en daar blijf ik dan nog een paar dagen bij een meisje . Dan nog een stuk doorreizen naar Vancouver om vanaf daar weer terug te vliegen .

Een keer wat anders dus!

Nou ik weet niet van wie je dat hebt maar dat is al jaren niet meer. Reken maar gerust op Nederlandse prijzen en zelfs hoger!

Dat is idd in de Palace enzo, maar er zijn ZAT (ook leuke) discotheken, kroegen waar je wel max. een euro betaald. maatje van me werkt al 4 jaar elke zomer en die weet ook 100% cker dat er weinig verandering is met voorgaande jaren, nog steeds goedkoop lam worden dus.