BetaDriver
Unregistered User
Net ook nog even een vluchtje naar Londen geboekt bij Easyjet (23 t/m 26 aug.)
Ik 27 juli - 5 augustus ofzo naar Lloret, met marcelinho en nog 3 vrienden.
Net ook nog even een vluchtje naar Londen geboekt bij Easyjet (23 t/m 26 aug.)
Ah dat ga ik ook doen, London weet ik niet, maar wel wat tripjes. We denken aan Praag en Milaan/Rome/Barcelona.
Daarnaast nog 2 weken iets anders doen maar we weten nog niet wat. Misschien met de auto naar het Oostblok.
ik zit over 2 maanden hier
[ir]http://xs315.xs.to/xs315/07194/Jijijsdkjfsd.JPG[/ir]
hee dat lijkt wel heeeeel veel op waar ik met hemelvaart een week ben geweest....... tis toch royal belevedere oid?? Zal het wel niet helemaal goed spellen, maar het was wel echt super daar! Super hotel met alles tip-top in orde/.
20-28 juni tjechië
Word lekker goedkoop zuipen + villa met prive zwembad en BBQ pit geen probleem
Ga je 2,5 week naar Chersonissos? Of over 2,5 week? Ik ben vorig jaar 12 dagen geweest, en na die 12 dagen had ik 't daar echt wel gezien. Ik raad je aan een autootje te huren en 't eiland door te crossen, tis een mooi eiland.
Chersonissos is alles behalve goedkoop zuipen. Dat was trouwens 3jr terug al zo en zal denk ik alleen maar erger zijn geworden.
Chersonissos is alles behalve goedkoop zuipen. Dat was trouwens 3jr terug al zo en zal denk ik alleen maar erger zijn geworden.
Mja, echt goedkoop is het natuurlijk ook niet. Wij haalden altijd gewoon @ supermarkt en chillde dan tot 01.00 op t balkon dan hoef je in de discotheken niet zoveel uit te geven.
Enige nadeel van starbeach is dat het zo ver van de clubs afzit, mja voor 5 euro pak je een taxi.
@ Apple. Ik hoop dat je van wandelen houdt, of dat je elke avond een taxi gaat nemen })
Die All in toko's zitten allemaal buiten Chersonissos.