Club Havana, dat is die scandinavische toko toch? GVD wat een bloedmooie vrouwtjes liepen daar rond zeg :~
In tenten waar je nog niet dood gevonden wil worden inderdaad, in de flört en de palace lap je gewoon 4 á 5 euro per flesje...de prijzen zijn iig relax, 50 ct. tot 1 euro voor een biertje
Valt wel mee hoor, ik ben twee jaar geleden geweest en er is altijd wel ergens een happy hour, twee flesjes heineken voor 6 euri Hier heb ik een maand geleden in Madrid nog 22 euro8P voor moeten neertellen. Was in discotheek Kapital (vlakbij metrostation Atocha), mja zal ook wel een beetje aan de naam liggen
Mja, echt goedkoop is het natuurlijk ook niet. Wij haalden altijd gewoon @ supermarkt en chillde dan tot 01.00 op t balkon dan hoef je in de discotheken niet zoveel uit te geven.
Nog een maandje in die kutbouw, dan 15 dagen naar Kreta .
7 Aug. naar het zon overgoten Siofok, (hongarije) is weer is wat anders, ben benieuwd, de prijzen zijn iig relax, 50 ct. tot 1 euro voor een biertje
Nou ik weet niet van wie je dat hebt maar dat is al jaren niet meer. Reken maar gerust op Nederlandse prijzen en zelfs hoger!