Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Ik ben opzoek naar een mooie uitgaansplaats hier in NL voor een weekend (vrijdag,zaterdag,zondag) met 6 kameraden.. Weet iemand nog iets tofs, moet flink loos gaan :P

Ivm paar kameraden die de hele vakantie moeten werken, en alleen in 't weekend kunnen en we toch ff met z'n alle deruit willen ! :W

pas op met waar je heen gaat.
ik was vorig jaar in texel / egmond en daar aan de kust is / mag alles open tot max half 3 / 3 uur..

wij waren er pas om 12 uur ofzo en keken heel raar toen om half 3 de verlichting aan ging..
naar de volgende tent :P

03.15 de muziek uit..

wel gezellig dat wel maar te vroeg dicht :p

Dat is idd in de Palace enzo, maar er zijn ZAT (ook leuke) discotheken, kroegen waar je wel max. een euro betaald. maatje van me werkt al 4 jaar elke zomer en die weet ook 100% cker dat er weinig verandering is met voorgaande jaren, nog steeds goedkoop lam worden dus. ;)

Vorig jaar nog geweest, en goedkoop? Hahaha, dat lazen wij ook ja totdat we er waren.. Kwa drank is het gewoon net zo duur als overal (NL bijv.)

Eten is wel lekker cheapo :)

*Palace 3de verdieping is ook een aanrader, ist bier NOG duurder :P*

Ik ben opzoek naar een mooie uitgaansplaats hier in NL voor een weekend (vrijdag,zaterdag,zondag) met 6 kameraden.. Weet iemand nog iets tofs, moet flink loos gaan :P

Ivm paar kameraden die de hele vakantie moeten werken, en alleen in 't weekend kunnen en we toch ff met z'n alle deruit willen ! :W

Centerparcs ofzo is altijd wel lachen, Heijderbos zit je ook nog mooi dicht bij Nijmegen :)

Bloemendaal?

Nee dat is niks. Soms zaterdag of zondagavond een Sneakerzfeest in BLM9, dat is nog wel tof, je zit dicht bij Zandvoort maar daar is uitgaan helemaal een drama. Haarlem zit je in de buurt, naja ik zeg alleen Patronaat is tof, dus ik zou het ergens anders zoeken.

Wij zitten nu aan Gran Canaria te denken, iemand ervaring (uitgaan e.d.).. Of is er mss ooit iemand al is met een uberlastminute mee geweest, met koffers naar schiphol en daar kijken wat voor reizen zich daar aanbieden :P??

21 juli, voor 15 dagen naar Gümbet in Turkije samen met mn vriendin.
Ligt net iets boven Bodrum. Jammer dat we midden in het hoogseizoen moeten, maar ja zij is pas 16 juli met school klaar, en ik moet al 20 augustus weer beginnen. Dus is niet anders. Heb er echt wel zin in.

Naar welk hotel ga je in Gumbet ? Ben er vorig jaar in juni een weekje ook geweest, was zeer goed te doen :D

Ik zat in hotel Royal Asarlik Beach :)

Nederland --> Duitsland --> Oostenrijk --> Slovenie --> Kroatië

Paar nachten in Oostenrijk overnachten op een camping. Dan doortrekken naar Istrië (bovenin Kroatië). Daar ook weer een paar nachten verblijven en dan doorzakken naar het midden van Kroatië (Zadar).

Tijd: 3 a 4 weken
Vervoer: Eigen auto (Opel Vectra)
Onderkomen: tent

31 augustus 9 dagen curacao me broer woont daar voor 9 maanden ongeveer

ik vlieg heen met me ouders en alleen trg me ouders blijven langer..

miss dat ik tussen door nog ergens heen wil weet ik alleen nog niet kijke wat weer doet in nl ... ;)

20-07-07 naar renesse voor de 10e keer:D

Ik heb er iig super veel zin in :P, plaatselijke breezertentjes onveilig maken :+

Vrijdag voor 10 dagen naar Mimizan :W

@ Willy: Rond die datum ben ik ook wel weer een paar keer in renesse te vinden :P

Back