Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Ook geboekt.. samen met gf naar Kos naar het Blue Lagoon Beach Resort.. heerlijk vakantie vieren! :#

H2513581.jpg

1.jpg

Nog meer fotootjes:
http://www.holidayhotels.com/hotelimages.php?HID=20061206094003306100

Zwembad is echt *(&(*& groot! 8P

Ik heb net ook nog even een tripje naar Madrid geboekt van 12 t/m 15 mei voor 171 euro p.p. (vliegticket + hotel). Ik ga met twee maten o.a. lekker stappen en naar Real Madrid - Espagnol. Heb er nu al zin in:)

Ik ga van de zomer ook drie weken met een camper door Noorwegen en Zweden, zie post: http://forum.scooterforum.net/forum...tie-2007-topic-131592/index9.html#post2251316

En waarschijnlijk ook nog een weekje naar New York, een vriendin opzoeken.

En misschien ook met een paar vrienden nog één of twee weken weg.

Zaterdag weg, heb er zin in. Kaarten voor Real Madrid zijn helaas uitverkocht maar misschien is er nog wel wat te regelen.

Zaterdag weg, heb er zin in. Kaarten voor Real Madrid zijn helaas uitverkocht maar misschien is er nog wel wat te regelen.

Ik ben net thuis en heb een erg leuke trip achter de rug. Madrid is echt een fantastische stad.
We zijn meteen zaterdagmiddag naar het Santiago Bernabeu gegaan en hebben daar nog kaarten kunnen krijgen. Er waren kaarten van 25, 40, 65 en 90 euro voor respectievelijk de 4e, 3e,2e en 1e ring. Wij hadden kaarten gekocht van 65 euro, voor de 2e ring dus.
Stadion zat zo goed als vol (82000 mensen lazen we de dag erna in de krant) en het was echt een gekkenhuis. Met de rust met 1-3 achter en in de laatste minuut toch met 4-3 winnen.

Verder in de stad rondgekeken, Museo Del Prado bezocht, in het Retirópark gehangen, gewinkeld, wezen stappen en ook nog het Estadio Vincente Calderon bezocht (Atletico).

Nog gejuicht toen ze wonnen? Of bleef je de nuchtere onpartijdige Hollander? ;)

Als ik thuis voor de tv had gezeten zou het me niet veel kunnen schelen wie er zou winnen maar het is gewoon geweldig als ze scoren en die 82000 supporters helemaal los gaan. Toen ze uiteindelijk wonnen barstte het feest echt los. Uiteraard hebben we lekker meegefeest en gedaan.

1-3 Juni:

3 Dagen rome (geheel recreatief), met de zaak. :). Lekker beetje kijken, lekker eten en drinken... en ook nog eens zakgeld van de baas. (naast alle verblijf & eten)..

Helemaal prima :D

Rome is vet. Ben er met school geweest paar jaar geleden. Normaal gesproken ben ik niet zo'n figuur dat onder de indruk is van bouwwerken enzo, maar Colosseum / Pantheon e.d zijn allemaal zeker de moeite waard om te zien.

Hele stad is in principe 1 monumentale rondleiding.

Klopt...

Toen mijn oom nog in Napels woonde, zijn we een dagje rome wezen doen...

Best sick... 6 uur 's ochtends vertrekken, 9 uur in Rome, we hebben gezien:

- Trevi fontein
- Colloseum
- Vaticaan
- Groot paleis (ben de naam kwijt)
- Stadion AS Roma
- Pantheon

Toen gegeten & teruggereden, en waren om 1 uur snachts weer thuis...

Prima dagje geweest toen!

Back