Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Ik ga met Michiel. van dit forum en wat andere jongens met de motor op reis :)

Geen id waar we heengaan, zolang er maar bergen zijn en het niet regent :P

lloret met zijn 6en en de rest uit ons dorp kaatsheuvel zijn er ook en sommige bij ons int appartement, wij waren wel zoals gewoonlijk de laatste met boeken en zitten nu in appartement : Els Lorests ofzo. Op de website staat : ''Zeer rustig gelegen'' maar dat za; ''zeer snel veranderen ''ghehe

K ga van't zomervakantie @ de Bouwvak mooi naar Calella met 5 karmeraden8) @ Spanje :P voor de genen die dat nie weten :D.. wordt zooo'n uber vakantie :D nu al helemaal zin an joh :P

Krijg er steeds meer zin an, ik ga alleen niet zwemmen daar ivm haaien en 10 uur op mn gat zitten in het vliegtuig valt goed tegen denk ik.

pfff, wij wilden met z'n 7en intotaal ook een busje/grote auto kopen en door europa touren. Maar dat ging niet door, beetje te duur nog voor jongens van 18 en 19 :P En ouders gingen beetje zeuren oa. die van mij 8P

Maar we hebben dus maar een 12 daagse vliegreis naar Marmaris geboekt met 7 man intotaal dus. Laten we hopen dat een beetje leuk wordt

Ik ga in augustus 8 dagen met paar maatjes naar Chersonissos :D, van meedere lui gehoort dat je daar het mooist kan uitgaan in europa :W

Vorig jaar gingen we naar Lloret da mar dat was ook erg vet.

nog 3.5 mnd :P
heb er ook echt zin in Chersonissos 8 dagen met GF

miss daarna nog een zuip weekje ergens kamperen met vrienden ofzo :P
maar ja met vrienden gewoon zuipen en niks doen is relaxed we hebben (bijna) alle een vriendin dus heb geen hotel nodig om iets mee naar huis te nemen.

maar dat ligt aan de finaciele status op dat moment

Chersonissos is tof, alleen je moet het wel bij 8 dagen houden. Dan heb je het uitgaan wel gezien. Is mijn ervaring.

Idd :) Ik zat er 12 dagen, en vond dat net iets meer dan genoeg. Erg groot nadeel van Chersonissos vond ik dat je er niet echt een normaal strand had. Dat StarBeach had ik na een paar dagen ook wel gezien, 't had iets minder commercieel gemogen.

Dit jaar 12 dagen All Inclusive naar Gran Canaria, ben benieuwd :winner:

Wij gaan, als ik het goed spel, naar Biarritz. Het is in ieder geval Zuid-West Frankrijk, en dan echt onderin vlak tegen Spanje aan...

Dat doe ik al jaren, een tripje of 3 per jaar, al rond de 15 surftrips heb ik er al opzitten.
Omgeving Biarritz is mooi, anglet en de baaitjes boven St. Jean de Luz zijn echt lekker surfen. Als je de kans hebt, zeker even naar spanje gaan, San Sebastian (Donastia) is een leuke stad, lekker eten etc., even naar Zarautz, het fijnst vond ik het dit jaar in Bakio. Redelijk gevarieerde spots, mooi uitzicht tijdens het surfen. :)

kijken of chersonissos dit jaar lloret vorig jaar kan overtreffen, zoja wordt et echt een mega zieke vakantie :D!!

Ik kan me nu niet eens voorstellen dat het nog mooier word dan Lloret :P.. maar ik denk het wel.. :D

Ik weet teminste wel, dat ik niet bij jou op de kamer wil, ik wil echt niet de hele nacht vergast worden :X

Back