Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Heeft iemand misschien tips waar ik kan checken op itnernet voor vakantie? Willen met vrienden naar spanje met de auto en daar appartementje. Willen dus niet vliegen ofzo.

AANDACHT:p

ik,2 Vriendinnen en een vriend willen binnen 4 weken een weekj naar Eygpte. We willen wel wat bezoeken, maar het uitgaan heeft voorang. Kunnen mensen steden zeggen die echt de moeite zijn qua nachtleven. Hotels maybe?

afraders?

Afradertje, in de volle zon 4 halve liters wegtikken want dan zit je al kwijlend in je stoel. Uitgaan weet ik verder niet, de aanleiding kun je al raden waarschijnlijk :D

Dit jaar voor het eerst zonder me ouders op vakantie hey. Ik gaf er nooit iets om. Bleef altijd lekker in nederland.. Maar maatje van mij heeft een oom in Kroatie met een hotel. Kunnen we gratis logeren en eten. Dus mooi met mn dieseltje daarheen rijden. Net nadat hij terugkomt uit Afghanistan :W

ik,2 Vriendinnen en een vriend willen binnen 4 weken een weekj naar Eygpte. We willen wel wat bezoeken, maar het uitgaan heeft voorang. Kunnen mensen steden zeggen die echt de moeite zijn qua nachtleven. Hotels maybe?

afraders?

Afgelopen herfst zat ik in "dive inn resort" in sharm el sheik,
goed All in hotel ( en zeer goedkoop )
uitgaan kon er genoeg, ( weet niet of dat nu ook al kan )
Monique en ik hebben er 2 heerlijke weken gehad met goede service,
mijn broer en schoonzus gingen 2 weken later en die hadden het iets minder :?
Verder kan je vanaf sharm el sheik voor 50 dollar ( boek niet bij je touroperato maar aan het strand bij yasser, dit scheelt de helft )een tourrit maken naar cairo de 3 pyramides en het egyptisch museum. ZEER de moeite waard, Alleen heel erg vermoeiend, je vertrekt snachts om half 2 en komt om ongeveer 7 uur smorgens aan in cairo, dan de hele dag daar en s'avonds half 7 vertrek je vanuit cairo en ben je snachts weer in je resort.
maar echt ZEER de moeite waard, om de pyramides tezien.

Roadtrip met 6 man:

Nederland --> Tsjechie
Tsjechie --> Kroatie
Kroatie --> Italie
Italie --> Zwitserland
Zwitserland --> Monaco
Monaco --> Stukje verder Zuid-Frankrijk in
Zuid-Frankrijk --> Nederland

Kleine 5000 km :P

Busje is geboekt :W TomTom mee en knallen maar :P

Gaan er ook nog mensen naar Hongarije in Augustus??

(Plaatsje: Siofok aan het Balatonmeer)

En vlakbij de Discotheek Palace uiteraard

afraders?

Ik zat in 't Hilton Long Beach, 5* all-in in Hurghada. Erg mooi resort!
Weet niet van welke muziek je houdt maar er is oa een Ministry of Sound en Havana Club in Hurghada, vette clubs dus :)

Ik ben van plan met een maat naar frankrijk te gaan. Natuurlijk met de stijlvolle 2cv :D Zoals het hoort.
Iemand nog tips voor een roadtrip naar en door frankrijk? Waar moet ik absoluut heen? Waar juist niet? Is vooruit plannen slim of gewoon op de bonnefooi gaan leuker/beter?

Als je ervaring hebt met een reisje door frankrijk hoor ik t graag.

Back