This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Net ook nog even een vluchtje naar Londen geboekt bij Easyjet (23 t/m 26 aug.)

Ah dat ga ik ook doen, London weet ik niet, maar wel wat tripjes. We denken aan Praag en Milaan/Rome/Barcelona.

Daarnaast nog 2 weken iets anders doen maar we weten nog niet wat. Misschien met de auto naar het Oostblok.

Ah dat ga ik ook doen, London weet ik niet, maar wel wat tripjes. We denken aan Praag en Milaan/Rome/Barcelona.

Daarnaast nog 2 weken iets anders doen maar we weten nog niet wat. Misschien met de auto naar het Oostblok.

Praag en Barcelona zijn sowieso tof. Rome ben ik nog nooit geweest, wil ik wel een keer naar toe.

Oostblok en dan met name Krakau, Budapest en Bratislava lijken me ook wel gaaf.

Dit jaar Marmaris ala Toerkei, zal wel gewoon tof worden, maar verwacht er niets speciaals aan. Volgend jaar misschien Jamaica of een tour door Europa met de oto

ik zit over 2 maanden hier

[ir]http://xs315.xs.to/xs315/07194/Jijijsdkjfsd.JPG[/ir]

hee dat lijkt wel heeeeel veel op waar ik met hemelvaart een week ben geweest....... tis toch royal belevedere oid?? Zal het wel niet helemaal goed spellen, maar het was wel echt super daar! Super hotel met alles tip-top in orde/.

hee dat lijkt wel heeeeel veel op waar ik met hemelvaart een week ben geweest....... tis toch royal belevedere oid?? Zal het wel niet helemaal goed spellen, maar het was wel echt super daar! Super hotel met alles tip-top in orde/.

het hotel heet zelf "Hotel chersonnisos"(ofzoeits)

2.5 week lig ik daar heb er echt zin n

Ga je 2,5 week naar Chersonissos? Of over 2,5 week? Ik ben vorig jaar 12 dagen geweest, en na die 12 dagen had ik 't daar echt wel gezien. Ik raad je aan een autootje te huren en 't eiland door te crossen, tis een mooi eiland.

20-28 juni tjechië

Word lekker goedkoop zuipen + villa met prive zwembad en BBQ pit geen probleem

Dat was ook eerst ons plan nu is het toch Chersonissos geworden op kreta :#

We gaan van 22aug tot 30aug.. dan is de vakantie eigenlijk al afgelopen maja lekker boeiend

Last edited:
Chersonissos is alles behalve goedkoop zuipen. Dat was trouwens 3jr terug al zo en zal denk ik alleen maar erger zijn geworden.

ja denk ik ook wel, vorig jaar naar Lloret da mar geweest prijzen vielen wel mij eigenlijk wel mee.
Chersonissos word wel duur maar het moet ook wel de mooiste plek om uit te gaan.. in europa zijn :W

Ga je 2,5 week naar Chersonissos? Of over 2,5 week? Ik ben vorig jaar 12 dagen geweest, en na die 12 dagen had ik 't daar echt wel gezien. Ik raad je aan een autootje te huren en 't eiland door te crossen, tis een mooi eiland.

over 2.5 week 8 dagen...

Chersonissos is alles behalve goedkoop zuipen. Dat was trouwens 3jr terug al zo en zal denk ik alleen maar erger zijn geworden.

all-in

Valt wel mee hoor, ik ben twee jaar geleden geweest en er is altijd wel ergens een happy hour, twee flesjes heineken voor 6 euri Hier heb ik een maand geleden in Madrid nog 22 euro8P voor moeten neertellen. Was in discotheek Kapital (vlakbij metrostation Atocha), mja zal ook wel een beetje aan de naam liggen

Mja, echt goedkoop is het natuurlijk ook niet. Wij haalden altijd gewoon @ supermarkt en chillde dan tot 01.00 op t balkon dan hoef je in de discotheken niet zoveel uit te geven.

Mja, echt goedkoop is het natuurlijk ook niet. Wij haalden altijd gewoon @ supermarkt en chillde dan tot 01.00 op t balkon dan hoef je in de discotheken niet zoveel uit te geven.

Wij zaten 's middags meestal al op starbeach in het zwembad aan die bar. Dan liep het snel op ja ;( . Wel een leuke vakantie en als ik op vakantie ben dan let ik niet echt op geld, maar je hebt gelijk als je 's avonds eerst thuis indrinkt.

@ Apple. Ik hoop dat je van wandelen houdt, of dat je elke avond een taxi gaat nemen })

Die All in toko's zitten allemaal buiten Chersonissos.

Appartement waar wij zaten zit als je het steegje tussen club Havana en de Bio Bio doorloopt na 200 meter lopen boven het supermarktje op de hoek, ben alleen de naam vergeten. We konden na het stappen kruipend terug

Enige nadeel van starbeach is dat het zo ver van de clubs afzit, mja voor 5 euro pak je een taxi.

Club Havana, dat is die scandinavische toko toch? GVD wat een bloedmooie vrouwtjes liepen daar rond zeg :~

Ik zat vorig jaar in Golden Sun ofzo, precies tussen Starbeach en 't centrum in. Allebei net te belopen.

Enige nadeel van starbeach is dat het zo ver van de clubs afzit, mja voor 5 euro pak je een taxi.

Ik vond er wel meer nadelen aan hoor, aan heel Chersonissos ook. Voornamelijk dat er geen gewoon strand is. 't Zijn of kiezelstranden, of dat kleine, veel te drukke stukje op Starbeach. Ik vond Starbeach ook net ff te commercieel, even is leuk, maar na een paar dagen heb je t wel gezien. Elke woensdag had je wel een TE vet feest @ Starbeach, steeds met dj Chuckie, Bennie Rodriguez enzo :W

@ Apple. Ik hoop dat je van wandelen houdt, of dat je elke avond een taxi gaat nemen })

Die All in toko's zitten allemaal buiten Chersonissos.

Dichtstbijzijnde centrum ligt op ca. 200 m • Openbare bushalte op ca. 400 m • Openbare parkeergelegenheid op ca. 500 m • Receptie • (mini) supermarkt • Laundry service • 1 buitenzwembad • Zonneterras • Ligbedden • Parasols • Zonnebedden en parasols op het strand (tegen betaling) • 1 restaurant • 2 bars

Vrijwel direct aan het Hersonissos Town Beach strand • Dichtstbijzijnde centrum Hersonissos Waterfront Promenade ligt op ca. 200 m

Volgens mij valt dat wel mee