This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Thnx! Ik zal het zeker doorgeven

Ik heb net ook nog even een tripje naar Madrid geboekt van 12 t/m 15 mei voor 171 euro p.p. (vliegticket + hotel). Ik ga met twee maten o.a. lekker stappen en naar Real Madrid - Espagnol. Heb er nu al zin in

Ik ga van de zomer ook drie weken met een camper door Noorwegen en Zweden, zie post: http://forum.scooterforum.net/forum...tie-2007-topic-131592/index9.html#post2251316

En waarschijnlijk ook nog een weekje naar New York, een vriendin opzoeken.

En misschien ook met een paar vrienden nog één of twee weken weg.

Last edited:
Idd, lijkt mij ook wel wat.. Moet eigenlijk nog vakantie regelen, maar mss kan ik beter niet gaan en hard werken ivm aanschaf motor

Wij gaan ook met Beachmasters,

en hebben waarschijnlijk een limo geregeld die ons van Leeuwarden naar schiphol brengt !

:W Waar zit je in Titus ? Ik ben daar ook geweest, weet zeker dat ze me daar nog kennen in een paar kroegen :W

12 t/m 26 Juli in Playa d'aro. Of hoe je het dan ook schrijft. Op een grote camping met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bier.

23/7 Lloret da Mar voor 10 dagen, met drie vrienden.
Reizen via/met BeachMasters.

Wij gaan ook met Beachmasters,

en hebben waarschijnlijk een limo geregeld die ons van Leeuwarden naar schiphol brengt !

Titus, daar ff paar Derbi's huren... 10minuten en je staat in Lloret :W Hebben wij toen ook gedaan, was echt supervet Compleet straal terug op die dingen Iedereen rijd daar toch als een mongeauxl :W

Deze zomer 15 dagen Turkije/ Antalya

Misschien nog met de ouders naar Vietnam.

In juni of november nog weekje Bodrum

Nog niets vast, maar heb met een maat van me wat opties:

- Cheap ass land zoals Polen oid, daarheen in een huisje ofzo, zuipen en mans doen (dan wellicht met nog paar anderen);
- Zuid-Frankrijk, atlantische kust en dan proberen te golfsurfen;
- Ticket boeken ergens heen, bv. Amerika en dan daar 2 weken met een gehuurde auto op de bonnefooi rond touren...

Titus, daar ff paar Derbi's huren... 10minuten en je staat in Lloret :W Hebben wij toen ook gedaan, was echt supervet Compleet straal terug op die dingen Iedereen rijd daar toch als een mongeauxl :W

derbi huren moet je zeker doen idd (h)
dikke schijt aan de regels en gewoon gaan met dan ding

Compleet straal terug op die dingen Iedereen rijd daar toch als een mongeauxl :W

Vriend van me ook gedaan, wat tof , word aangereden, krijgt schuld (lam), zitten dus :+. Vakantie naar de kk 8P, ik begin daar niet aan.