This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "(zomer)vakantie 2010" topic

Alles wordt met olijfolie klaar gemaakt, je vreet en het glijdt direct je reet weer uit
Ik heb er nooit zoveel last van dunne schijt, je moet alleen wel 2/3x per dag !
(mja, wat wil je als je 24/7 gratis kan vreten, I (L) allin hotels)

Ik vind het een stuk minder leuk, ik ga liever bij verschillende tentjes her en der wat eten.
Maar is een kwestie van voorkeur, denk ik.

Als je voor 300e allin gaat is het niet te vreten nee
Het gaat niet om de kwaliteit (van het eten/de drank) maar om het principe, gebonden zijn aan een hotel. Ik ga, net als rick, liever iedere avond lekker ergens anders eten of wat drinken en een paar dagen naar steden oid in de omgeving. Dan heb je helemaal niets aan een all-in. Maar natuurlijk ligt het eraan met wat voor instelling je op vakantie gaat.

True, het heeft beiden wel iets
Uit eten elke avond op een boulevard is ook zéér goed te doen.
Maar lekker de hele dag schranzen bij het hotel/zwembad/strand is ook relaxt.
Nadeel van non-allin vind ik dat je dan zelf voor je eten/drinken moet zorgen overdag.
Of je moet gewoon half pension gaan, ontbijt, middageten en hele dag drinken all-in en dan s'avonds uit eten :W

zie jou ook in zo'n rob de smaakpolitie uitzending zitten klagen over die half lauwe metalen bakken deze zomer :+

Perfect idd :W

over dat aan de schijt zijn en olijfolie...
heb me ooit is laten vertellen dat je voor het eten ff paar droge boterhammen moet eten, olijfolie trekt daar in en je neemt daardoor minder op. Geen id of het waar is mja...

Aan de schijt hoort er gewoon bij als je op vakantie bent

Dit jaar ws naar het Gardameer en vandaag wat trips doen naar Milaan, Venetie ect.
Iemand nog tips waar je wel of niet moet zitten?

In Pisa heb je alleen de toren, verder schijnt de stad weinig te bieden. Florence is de stad van de architectuur, als je dat leuk vind kun je je daar goed vermaken.

me vriendin wil met de oto op vakantie, liefst richting oostblok (kroatie oid ) iemand nog tips waar je goed kunt vertoeven?

me vriendin wil met de oto op vakantie, liefst richting oostblok (kroatie oid ) iemand nog tips waar je goed kunt vertoeven?

Onderweg naar Kroatie of kroatie zelf?

In Kroatie zelf zijn ene btje de hotspots:

-Porec (zat ik afgelopen zomer)
-Medulin
-Rovinj

Dat zijn een btje de plekken met veel jongeren. Moet je ook maar van houden overigens, toen wij er zaten was het stikvol met Rotterdammers en dat was echt bijzonder irritant (lomp, schreeuwerig en geen mooie dames ).

Owja wat ik wel belangrijk en kut vond aan Kroatie, ze hebben alleen maar kiezelstranden :X. Dat haat ik echt zo hard

Over oostblok, heb afgelopen zomer in een busje met 6 vrienden een roadtrip door oost-europa gehouden. We zijn geweest in:
-Berlijn
-Praag
-Krakau
-Boedapest
-Siofok
-Porec

Kan met name Boedapest echt aanraden, hele vette, mooie stad met veel uitgaansgelegenheden (gruwelijke openlucht disco's enzo). Vond Praag ook een erg mooie stad evenals Krakau (redelijk klein), maar vanaf Krakau wordt het echt oost-oostblok en daar zijn zelfs geen snelwegen en dat is echt niet te doen meer (stukje van 400km naar boedapest hebben we toen 14uur over gedaan omdat er gewoon alleen maar vrachtverkeer stapvoets reed)

Met specifieke vragen kan je altijd pmen.

Pisa kan je trouwens erg goedkoop heen. Boek een vluchtje met RyanAir naar Pisa voor 35euro ofzo retour, vanaf het vliegveld kan je makkelijk naar de toren van Pisa lopen, die kost 15 euro.

Ik heb dat ook gedaan, en was in de avond in de trein gestapt om een pizza te eten in Florence, was 1,5 uur met de trein. Bijna in de nacht weer teruggegaan (geen controles gehad trouwens, reed wel zwart). En toen nog beetje in Pisa rondgelopen, en sochtends het vliegtuig weer gepakt