@ morpheus waar darkraver enz draaide was dat bij kasbah of jumbo ?
ga zelf zondag 15 dagen naar playa
Toscane met Firenze en Sienna zeker opnemen in de reis, tenzij je daar al geweest bent.
San Gimignano, Luca, Cinque Terre, Volterra zou ik ook bezoeken. Maar Sienna en Florence zijn wel de mooiste steden. Pisa vind ik niet echt iets, té touristisch en buiten de kathedraal en scheve toren om lelijkGa eind augustus met de auto naar Toscane, weet je toevallig nog meer plekken die wel de moeite waard zijn? Ik zit precies met mijn appartement tussen Firenze en Sienna in.
Op de heenweg gaan we via zwitserland (2 dagen), terug rijden we over Frankrijk dat gaan we in 5 dagen doen.
Gister terug gekomen van vakantie,
Kroatie, Porec. Echt heerlijk gehad perfecte bestemming! Alleen met die kroaten wil je geen ruzie krijgen, wat een beulen :X En vaak om niks, heel wat Nederlanders van mijn reis groep hebben het ziekenhuis gezien. Voor de rest uitgaan en locatie echt prima vertoeven, nog even naar plivitch geweest 5 uur in de bus 8P, en naar venetie met de boot geweest, zit ik op terug weg zit Kunoh voor mekleine wereld morgen wat piccies uppen