Anne
mannelijke versie
He Wesley, wij hebben hetzelfde idee. Week naar Barcelona, we vliegen gewoon met Ryanair denk ik, en een hotel boeken kan ook wel via de Ryanair site.. we zagen pas iets met vroegboekkorting, 7 nachten voor 520 euro met zn 2tjes, met een vippas voor een ***** hotel om daar te zwemmen fitnessen etc maarja lekker boeiend (lijkt mij). Vliegen reken ik op maximaal 200 euro retour voor ons beiden. (Neem aan dat die goedkope acties bij Ryanair niet in de zomervakantie doorgaan ?)
en dat reizen is idd geen probleem, ligt er opzich ook wel aan hoe je zelf bent. Ik ben zelf meer van; doe gewoon chill, volg de borden, geef je ogen een beetje de kost en je komt er heus wel. Ik kan zonder aanwijzingen een eind komen, maar er zijn ook mensen die gelijk trippen als ze iets niet zeker weten en die willen alles van tevoren uitzoeken
en dat reizen is idd geen probleem, ligt er opzich ook wel aan hoe je zelf bent. Ik ben zelf meer van; doe gewoon chill, volg de borden, geef je ogen een beetje de kost en je komt er heus wel. Ik kan zonder aanwijzingen een eind komen, maar er zijn ook mensen die gelijk trippen als ze iets niet zeker weten en die willen alles van tevoren uitzoeken