Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Aplus zoekt gewoon overal wat om over te janken :)

Ja man je hebt me door, dat is precies de reden!

Eeuwen geleden zijn die piramides met niets dan mensenkracht gebouwd, deskundigen zijn het nog steeds niet eens over het feit hoe ze nou precies die hele piramides hebben gebouwd zonder hulp van machines ed., en dan ga jij er met je lulletje tegenaan lopen zwaaien. Vind ik niet alleen oneerbiedig maar ook bijzonder respectloos tegenover de bewoners van dat land die jou, neem ik aan, ook met respect hebben behandeld.

Verder snap ik ook helemaal niet wat er nou eigenlijk grappig aan is. Jeej ik heb met me pik tegen een gebouw gezwaait, haha wat leuk zeg. Als je het "onder dwang" doet is het nog triester imo.

Ja dan vind ik het ook triest, jij niet dan? Overigens vind ik kaas en tulpen iets anders dan een eeuwenoud monument maar dat terzijde

Vind ik niet alleen oneerbiedig maar ook bijzonder respectloos tegenover de bewoners van dat land die jou, neem ik aan, ook met respect hebben behandeld.
Volgens me bank overzicht toon ik anders behoorlijk veel respect voor egyptische volk.... en tjah, ik zie je avatar. meen johny knoxville?
neem aan dat je fan bent?
geloof dat die die toch ook niet zo 'respect vol' is naar andere
was gewoon leuk geintje tussen mij en me instuctor.
heb nu 3x de pyramides gezien in me leven. het blijft fasineren te zien.
dus denk niet datje van respectloos kan spreken.
maar goed zit al niet meer zovaak op dit forum, maar begrijp van andere
dat jij altijd wat moet zeiken dus neem ik je gezeik niet al te serieus. :*

Is dat een compleet geregelde excursie, dat piramide swaffelen? Kan er namelijk niets over vinden.

Lijkt me leuk voor m'n vriendin en ik van de zomer.

Wel even oppassen dat je niet gepakt wordt, anders kun je drie jaar lang je celgenoten swaffelen, en zij zullen het net zo graag bij jou doen.

Dude! Je bent op fuckin vakantie :D Ga eens wat chills doen ipv jezelf verdedigen tegen mensen die je niet kent! :P
Tegenover hotel waar ik zit, zit een restaurant daar is gratis wifi. dus zit hier vaak te internetten. in het hotel is het 150 pond per dag. :X

( lees zit nu weer op me 2x 200gram beefburger te wachten :P )

150 pond voor internet voor 1 dag geloof je toch zelf ook niet?

Egyptische pond. is ongeveer 21 euro per dag dus ja klopt..
zit dan ook wel in mariotte hotel :D
maar mocht je niet geloven kan tot morgenochtend 12 uur foto/printsceen maken hoor :D, dan vertrek ik weer naar de regen :(

Net terug van weekend Manchester. Opzich leuke stad om te zien + Engelse pubcultuur is gewoon geniaal. Vanaf Charleroi gevlogen met RyanAir vee-vervoer, maar voor dat uurtje maakt het ook niet uit. Wel een klere stuk rijden, terwijl ze adverteren dat het Brussel Zuid is, maar ligt nog 50/60 km verder.

We sliepen bij een vriend die daar nu studeert. Ticket was 1,50 retour, maar met toeslagen kom je nog op een 120 euro pp geloof ik. Wel retour ook natuurlijk. Engeland zelf is nu ook super goedkoop. Halve liter kost 99 ct, wat nog geen 1,50 is. Voor <10 pond kan je prima eten iig.

Neem je alleen handbagage, dan kan je er trouwens nog 20 euro afhalen, en door die koffers die wij hadden was je ook verplicht op vliegveld in te checken. Wat ook weer geld kost bij hen. Als je het super basic doet kost het niets.

Allen,

vraagje van mijn kant: ik zoek met oudjaar op vakantie te gaan, weet iemand nog een cheapass vluchtmaatschapij?

Ik weet dat het hier niet echt past maartoch :).

Jup. Zijn nog wel meer prijsvechters: Flybe, Air Berlin, Easyjet etc. Enige nadeel bij Ryan Air is dat je meestal ver van de stad af aankomt.

Back