Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Ik ben van plan om naar Chersonissos te gaan, Star Beach. Iemand tips, do en don'ts?

ik ben er 2 jaar geleden geweest , echt een super vakantie gehad toen!

do's : hotel starbeach village, ligt recht voor starbeach en met super nette kamers zeker een aanrader.
do's: mcdelly's na het uitgaan :P lekkerste hamburgers die ik ooit heb gehad iig
do's: havana bar , zweedse schoonheden

veel negatieve dingen heb ik eigenlijk niet , alleen op starbeach wel het een en andere aan popie jopie volk maar dat houd je overal wel

Over 2 nachtjes naar Egypte.

Zomerplannen zijn om in 2-3 weken met een busje/auto's naar Marokko te gaan voor een paar dagen. En onderweg natuurlijk via de spaanse/franse kust te rijden...

Ja we staan op een jongerencamping, daar hebben we 2 bungalows geregeld, 2 6 persoons :W! Camping maximo ofzo, staat ook bij xtravel op de site dus dat zit wel goed denk ik :)..

Heb er zin in!
Miss kun je me wat vertellen over de kosten daar, beetje vergelijkbaar met Kreta, Lloret enz ?

Ahh camping maximum.. Stond ik vorrigjaar ook :) Bungalow tenten he!!

Uhh als je koelkast wilt, moet je die ook mee reserveren btw! en je hebt geen stroom in de tent (maar wel centraal in een kist etc)

Uhh qua kosten is het ong gelijk aan alle andere grote uitgaanssteden.. Maar de prijzen van de drankjes in de grote discotheken zijn wel redelijk aan de prijs + dat je rekening moet houden met de redelijk dure boodschappen.

(t is wel zo als je een mixje besteld (8 euro oid) heb je er 1, maar is te vergelijken met 3 mixjes hier in nederland)

Uit eten kost geen drol! En natuurlijk t lekkerste van allemaal ;) de italiaansekeuken!

Verder kan ik je wel aanraden zeker alle discotheken te bezoeken (altromundo, Malindibeach en Baia Imperiale), Aqua-fan (ziekelijk waterpark) En dat er in de buurt een groot overdekt winkelcentrum is (befane) wat eigenlijk niemand weet van die jongeren daar.

Alles is super makkelijk te bereiken met de bus.. je kan 90 minuten met 1 buskaartje zover reizen als je maar wilt etc.. Om de 200 meter is een bushalte.

Owja.. ik weet niet of xtravel eigenvervoer kan regelen voor die camping.. (husk iig wel!)

http://www.rimini-vakantie.nl/rimini-uitgaan.shtml

Haha altromundo ben ik naar tiesto geweest afgelopen jaar.. POEH!! Helemaal los! en zoweiso dat geluid daar man..!! Te ziek gewoon, haha.. mja rimini is zeker vet! En als je op de camping bent helemaal! Trouwens camping was echt schoon (voor een camping in t buiteland) 4 x per dag schoonmaak etc.. Warme douches! Enige nadeel wel naast een drukke spoorverbinding, mja 1 nachtje en je hebt er geen last meer van ;)

2 jaar geleden naar Rimini geweest. Op zich prima vermaakt daar, overdag altijd bij strandtent, volgens mij 13, lekker de hele dag in de jacuzzi hangen met een Coronaatje.

Baja was vet om een keer te zijn, alleen liet een keer 5 bier stuiteren, dag 35 euro :D! Maar dat weet je. Altromundo zeker een vette tent, (alleen wij kwamen een paar Italianen waar we die avond er voor ruzie mee hadden (:|), dus zijn toen weg gegaan).

Waterpark vond ik trouwens weinig aan, maar wel leuk voor de afwisseling uiteraard.

Wij zaten trouwens toen aan de andere kant van die spoorlijn in een appartementen complex.

Hotel geboekt in Las Vegas

luxor-hotel-exterior-pic_fs.jpg

Wilt ook naar Amerika :( :D

Weet iemand toevallig een leuk en normale betaalbaar zomervakantie voor 2 personen ?
Me vriendin en ik willen van de zomer samen weg, maar we weten mijn god niet waar heen. Heeft iemand misschien enige ervaring met Hotels in Spanje of iets dergelijks ? :) Voor bijvoorbeeld een week of 1,5 tot 2 ?

Zei wil het liefste met de auto (dat ik rij :+) maar mij voorkeur gaat toch eerder met een vliegtuig of een bus ofzo :D

zou nooit me zo weing ervaring dat stuk alleen gaan rijden. Zoiezo is ongeacht de ervaring het verstandig om zo'n stuk samen te doen.

Maar ga lekker naar Mallorca oid samen met je GF, dan heb je in Salou of lorret weinig te zoeken denk.

Precies heb net 3 weken me rijbewijs en dan verwacht ze dat ik naar Spanje ga rijden :+
Maar zat zelf ook aan Mallorca te denken, maar zei vond een weekje Barcalona ook leuk :) Maar het is best wel moeilijk kiezen, aangezien je ook met vervoer zit van het vliegveld etc.

Precies heb net 3 weken me rijbewijs en dan verwacht ze dat ik naar Spanje ga rijden :+
Maar zat zelf ook aan Mallorca te denken, maar zei vond een weekje Barcalona ook leuk :) Maar het is best wel moeilijk kiezen, aangezien je ook met vervoer zit van het vliegveld etc.

iemand zonder reis ervaring zie ik wel :P gewoon 8 dagen turkije all-in hotel , denk dat je het op z'n resort prima naar je zin hebt :)

en reizen van het vliegveld naar barcelona lijkt me ook niet echt een probleem , er rijden gewoon bussen heen ;)

Back